Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

AdAge: Budućnost TV oglašavanja i tehnologije

SVET – Navika gledanja televizije dragatično se izmenila u poslednje dve godine, ali agencije tvrde da mogućnost gledanja TV programa na više uređaja i ekrana omogućava brendovima da lakše dođu do potrošača.
Advertising Age sproveo je istraživanje na temu TV oglašavanja i načina na koji korisnici pristupaju TV sadržaju, u doba kada tehnologija svakoga dana napreduje. Istraživanje je sprovedeno u februaru ove godine, na uzorku od 191 ispitanik (agencije, marketingaši i mediji).
Istraživanje je pokazalo da je više od polovine ispitanika (51%) optimistično kada je u pitanju oglašavanje na televiziji, dok 63% njih smatra da TV platforme pružaju veće mogućnosti dolaska do ciljnih grupa.

Rezultate istraživanja možete preuzeti OVDE.

 

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!