Edukativni centar Lakart i Marketing mreža pokrenuli su program „Sam svoj PR“, a koji će voditi Anita (Lazić) Todorović. Program predstavlja jednogodišnje stručno usavršavanje u znanjima i veštinama koje savremeni stručnjak za odnose sa javnošću (PR menadžer) treba da poseduje.
Namenjen je svima koji rade u PR i marketinškim agencijama, ali žele da sistematizuju svoja iskustva i prodube svoja znanja u ovoj oblasti ili onima koji bi želeli da se osposobe za rad u agencijama koje se bave odnosima sa javnošću i marketingom, kao i kompanijama, državnim institucijama i organizacijama koje imaju razvijene sektore iz ove oblasti. Poseban segment programa podrazumeva stručno usavršavanje u gradjenju ličnog brenda jer su komunikacione veštine i veštine odnosa sa javnošću neophodne svakom čoveku bez obzira na profesiju kojom se bavi a posebno svim javnim ličnostima koje žive od svog talenta i imaju potrebu da znaju kako da se na adekvatan način predstave i kreiraju željeni imidž u javnosti.
Nastava je interaktivna i obuhvata 8 teoretskih i 8 praktičnih časova mesečno. (ukupno 16 časova mesečno). Predavanja se izvode uz pomoć brojnih video i audio materijala, primera (case studies) iz vodećih marketinških agencija i najboljih integralnih kampanja za najuspešnije domaće i svetske kompanije, prakse iz domena razvoja ličnog brenda za najveće “celebrity” ličnosti iz zemlje i sveta.
Teme koje su obuhvaćene programom:
- Ličnost savremenog stručnjaka za odnose sa javnošću – renesansni storyteller ( i novinar i medijska ličnost, i ekspert i menadžer i kreativac i “šef sale” i planer i izvodjač radova );
- Planiranje PR kampanje od planiranja do briefa;
- Od briefa do ideja (uvod u kreativni proces);
- Stvaranje PR kampanje – putevi dolaska do novih ideja (različite tehnike i alati kreativnog mišljenja);
- Uvod u medije;
- Odnosi sa medijima –efikasna i kontinuirana komunikacija sa medijima;
- Kako pisati za medije da bi vaš tekst bio objavljen?;
- Šta je novinar PR menadžeru i šta PR stručnjak mora da zna što novinar ne zna?;
- Storytelling – gradjenje priče;
- Kako se pripremiti za efikasan nastup u medijima?;
- Menadžment dogadjaja- kako napraviti medijski dogadjaj o kome se priča?;
- Uvod u brendiranje ili “svako lice traži beleg“;
- Kako stvoriti brand od vlastitog imena;
- Od identiteta do imidža;
- Razvoj ličnog imidža i reputacije;
- Stvaranje poznatih ličnosti , celebritizacija stvarnosti, celebrities i zvezde, fenomen poznatosti;
- Da li umetnosti treba PR?;
- Kako raditi na unapredjenju korporativnih komunikacija unutar kompanije?;
- Alati i tehnike za unapredjenje interne komunikacije unutar kompanije;
- Krizno komuniciranje –kako sprečiti kriznu komunikaciju; Kriza i mediji; formiranje kriznih timova; komuniciranje u toku krize i kad kriza prodje;
- Novi mediji i njihova upotreba u PR i integralnim marketinškim kampanjama;
- Kako uspešno “hendlovati” klijenta (planiranje projekta, ključni elementi za uspešnu komunikaciju sa klijentom, veštine pregovaranja, veštine vodjenja dijaloga sa klijentom).
Za čitaoce Marketing mreže obezbeđen je popust od 10% na mesečnu cenu škole. Više informacija pronađite na sajtu Lekarta.