Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Da li je brend novinarstvo novi PR?

U poslednje vreme brend novinarstvo postalo je trend o kome se sve više govori. Neki tvrde da je brend novinarstvo u stvari vrsta novinarstva, kao što je političko, sportsko itd, dok drugi misle da je ono u stvari novi PR.
Postoje i mišljenja da će kompanije sve više samostalno kreirati i plasirati sadržaj, kroz različite online kanale komunikacije, a sve manje koristeći usluge PR agencija. Ono što je sasvim sigurno jeste da brendovi sada više nego ikada imaju priliku da direktno komuniciraju sa svojim klijentima, nudeći im sadržaj koji žele.

U videu ispod, Lisa Arledge Powell (MediaSource) i Mark Ragan (Ragan Communications) govore šta je u stvari brend novinarstvo i navode primere.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!