REGION – Organizatori Branding konferencije, koja će se održati sutra u Sarajevu, posvećuju veliku pažnju edukaciji budućih marketinških stručnjaka. Tako je i ove godine nastavljena trogodišnja saradnja sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu, a sve u cilju sticanja praktičnog iskustva studenata odseka za marketing.
Tako će studenti, u sklopu takmičenja „Student Brand Story“, dobiti priliku da svoje marketinške strategije i rešenja prezentuju stručnom žiriju koji čine: Denis Berberović – Ekonomski fakultet u Sarajevu, Bosna i Hercegovina; Haris Kulović – direktor razvoja Altermedia BiH; Dragan Rujević – Managing Director New Moment New Ideas Company / YR; Haris Kadenić – Voditelj marketinga kompanija Lactalis BH; Maja Sijerčić – Žarak – Media & New Business Director BBDO Sarajevo, Bosna i Hercegovina,
Veliki broj studenata imao je priliku da dobije brief od kompanije Lactalis BH na osnovu kojeg su kreirali marketinšku strategiju za brend President u 2015. godini. Nakon analize pristiglih prijava stručni žiri odabrao je četiri tima koja su dobila priliku da prezentuju svoje radove pred priznatim regionalnim ekspertima iz oblasti tržišnih komunikacija, brandinga i medija koji će prisustvati Branding konferenciji.
Celokupni program Branding konferencije 04 posvećen je trendovima i tržišnim promenama izazvanim razvojem digitalnih medija kao i uspešnom iskustvu novih marketinških strategija, a cilj konferencije je istaći važnost brendiranja u procesu poslovanja i kreiranja imidža kod potrošača i javnosti.
Sve dodatne informacije o Branding konferenciji možete pronaći na www.branding.ba.