Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

16. konferencija SEMPL u znaku preporoda

REGION – Saznanje da je potrebno ostaviti staro da bi se desilo novo važi i za medijsko-komunikacionu granu, koja pre svega u poslednjoj deceniji doživljava velike promene, što je posledica sve bržeg razvoja tehnologije, a time i promenjenih navika i ponašanja ljudi. Ovogodišnja konferencija SEMPL sa sloganom „Preporođeni“ (Reborn) u središte postavlja ponovo rođenje grane koja se posle prvih nesigurnih koraka već postavila na noge.
Kakvi su trendovi u medijsko-komunikacionoj grani kako u svetu tako i u našem regionu, učesnici konferencije SEMPL saznaće od američkog „lovca na trendove“ Daniela Levina koga su u televizijskoj kući CNN opisali kao najvećeg „cool gurua“. Levine, inače direktor njujorške firme za savetovanje The Avant-Garde Institute, urednik je i internet portala Wikitrend.org, gde pomoću ekipe od više stotina ljudi objavljuje najnovije ideje, proizvode i iskustva iz celog sveta.
Uvek u trendu je i Ralph Van Dijk, svetski autoritet u oblasti radijskog oglašavanja. Otkako je za svoj prvi radijski oglas 1987. godine dobio uglednu nagradu za oglašavanje Clio, čitavim srcem je predan mediju i strasno ga zagovara na kreativnim radionicama i predavanjima po celom svetu.
Predavačem koji inspiriše smatra se i Amerikanac Patrick Galvin, suosnivač preduzeća The Galvanizing Group. Profesionalni govornik, stručnjak za odnose sa javnošću i odnosni marketing je kao glavni motivator (ili »chief galvanizer«, kao što sebe opisuje), stotinama pojedinaca i preduzećima pomogao da povećaju kredibilitet, primećenost i prodaju. Na Semplu će se posvetiti moći marketinga od usta do usta (tzv. WOM-marketing).
Kako da firme kormilare u razdrobljenom digitalnom svetu, objasniće stručnjak za digitalni marketing Marta Klepka. Ona je u reklamnoj grupi Publicis Group direktorka razvoja i inovacija za Srednju i Istočnu Evropu, a osim toga je i regionalna direktorka Publicisovog istraživačkog centra VivaKi Nerve Centre, gde vodi računa o razvoju globalnih digitalnih alata i tehnologija u regionu.

Ovogodišnja konferencija Sempl održaće se 27. i 28. novembra u Portorožu. Više informacija pronađite na sajtu www.sempl.si.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!