today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

16. konferencija SEMPL u znaku preporoda

REGION – Saznanje da je potrebno ostaviti staro da bi se desilo novo važi i za medijsko-komunikacionu granu, koja pre svega u poslednjoj deceniji doživljava velike promene, što je posledica sve bržeg razvoja tehnologije, a time i promenjenih navika i ponašanja ljudi. Ovogodišnja konferencija SEMPL sa sloganom „Preporođeni“ (Reborn) u središte postavlja ponovo rođenje grane koja se posle prvih nesigurnih koraka već postavila na noge.
Kakvi su trendovi u medijsko-komunikacionoj grani kako u svetu tako i u našem regionu, učesnici konferencije SEMPL saznaće od američkog „lovca na trendove“ Daniela Levina koga su u televizijskoj kući CNN opisali kao najvećeg „cool gurua“. Levine, inače direktor njujorške firme za savetovanje The Avant-Garde Institute, urednik je i internet portala Wikitrend.org, gde pomoću ekipe od više stotina ljudi objavljuje najnovije ideje, proizvode i iskustva iz celog sveta.
Uvek u trendu je i Ralph Van Dijk, svetski autoritet u oblasti radijskog oglašavanja. Otkako je za svoj prvi radijski oglas 1987. godine dobio uglednu nagradu za oglašavanje Clio, čitavim srcem je predan mediju i strasno ga zagovara na kreativnim radionicama i predavanjima po celom svetu.
Predavačem koji inspiriše smatra se i Amerikanac Patrick Galvin, suosnivač preduzeća The Galvanizing Group. Profesionalni govornik, stručnjak za odnose sa javnošću i odnosni marketing je kao glavni motivator (ili »chief galvanizer«, kao što sebe opisuje), stotinama pojedinaca i preduzećima pomogao da povećaju kredibilitet, primećenost i prodaju. Na Semplu će se posvetiti moći marketinga od usta do usta (tzv. WOM-marketing).
Kako da firme kormilare u razdrobljenom digitalnom svetu, objasniće stručnjak za digitalni marketing Marta Klepka. Ona je u reklamnoj grupi Publicis Group direktorka razvoja i inovacija za Srednju i Istočnu Evropu, a osim toga je i regionalna direktorka Publicisovog istraživačkog centra VivaKi Nerve Centre, gde vodi računa o razvoju globalnih digitalnih alata i tehnologija u regionu.

Ovogodišnja konferencija Sempl održaće se 27. i 28. novembra u Portorožu. Više informacija pronađite na sajtu www.sempl.si.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!