SVET – Prazna flaša Coca-Cole ne mora da završi u đubretu već može postati koristan pribor, poruka je nove kampanje pod nazivom ‘2nd Life’, čiji je cilj razviti svest o važnost recikliranja.
Coca-Cola je lansirala paket od 16 inovativnih čepova koji praznu bocu ovog pića pretvaraju u nešto sasvim drugo – alat za bojanje, bocu za začine, deterdžent, kečap itd. Coca-Cola će podeliti 40 hiljada posebnih čepova u Vijetnamu, a zatim i drugim azijskim zemljama, kako bi razvila svest o recikliranju i iskorištavanju ambalaže.
Međutim, kako navodi AdWeek, nije sasvim jasno da li su praktični dodaci sami po sebi proizvedeni od recikliranog materijala. Ako i jesu, proizvodnja dodatnih plastičnih delova možda i nije najbolji način smanjenja plastičnog otpada ili podizanja svesti o tome. Bez obzira na to, portal smatra da je ovo još jedna odlična Coca-Cola kampanja.