Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Hemofarm nudi lepu alternativu otuđenosti!

Kompanija Hemofarm pokrenula je kampanju „Trčimo porodično“, koja je održana neposredno pre i u toku Beogradskog maratona. Cilj kampanje bio je da animira porodice i ukaže im da zajedničko provedeno vreme, kroz sportske aktivnosti, čini porodicu srećnijom i zdravijom.
„Kroz aktivnosti Hemofarm Fondacije želimo da afirmišemo porodične vrednosti i ponudimo lepu alternativu otuđenosti, koja je sve više prisutna u svakodnevnom životu, gde porodica sve manje dobija na značaju. „Trčimo porodično“ je upravo najbolji sastojak da porodicu učini srećnom“, rekao je za Marketing mrežu Dušan Stojaković, koordinator eksternih komunikacija kompanije Hemofarm.
Kampanja je trajala 10 dana kroz kombinaciju online i ofline aktivnosti, i uz podršku u printu. Fokus kampanje bio je na animiranju opšte javnosti, zaposlenih, kao i poslovnih partnera kompanije Hemofarm. U skladu s tim, za sve navedene ciljne grupe osmišljene su aktivacije. Print kampanja u vodećim dnevnim i nedeljnim izdanjima ideju porodičnog trčanja podelila je sa opštom javnošću. Zaposlene su animirali putem internog newslettera, ali i organizovali školu trčanja za Hemofarm Run Team, uz podršku Belgrade Running Club-a.

„Kroz uvodno predavanje i dva treninga, naši zaposleni koji su se prijavili u tim, prošli su osnovne rekreativne pripreme za Maraton. Film te akcije podelili smo putem Intraneta celoj kompaniji. Poslovni partneri dobili su personalizovani poziv da budu deo narandžaste porodice i da sa svojim najbližima dođu na trku“, naveo je Stojaković. Prema njegovim rečima, posebnu pažnju su posvetili digitalu i to kroz opciju da se porodice putem Facebook stranice prijave za porodično trčanje, ali i organizovanje #TrcimoPorodicnoUp-a za uticajne tviteraše, blogere i ljude iz digitalnog sveta.

„Industrija kojom se bavimo je specifična zato što ima veoma široku ciljnu grupu, od najmlađih, pa do najstarijih pacijenata i korisnika proizvoda. Zato je još uvek neophodno igrati na dva paralelna koloseka – komunicirati i putem tradicionalnih medija, ali i putem Interneta. Svakako, nama je digital trenutno u fokusu, zato što omogućava dvosmernu komunikaciju s javnošću. I taj fokus će sve više ići u pravcu digitala. To i jeste neki normalan i očekivan evolutivni razvoj savremenih komunikacija“, dodao je Stojaković.

„Ričevi, šerovi i lajkovi nisu pravi pokazatelj uspeha koliko reakcija konkretnih ljudi, odnosno njihov odgovor na poziv da trče porodično i izlazak na trku. Fotografije i snimak sa zagrevanja pre trku pokazuje da se oko 400 ljudi u jednom trenutku zagrevalo u zoni Hemofarm fondacije i ispred nje. Mislim da je to pravi efekat ove akcije, ako govorimo o numerici“, rekao je za Marketing mrežu Miloje Sekulić E-PR i partner u agenciji Homepage, koja je sprovela digitalni deo ove kampanje.

Prema njegovim rečima, ukoliko prihvatimo činjenicu da podela na realni i virtuelni svet u 2014. godini ne postoji čak ni u Srbiji, napravili smo prvi korak ka aktiviranju korisnika Interneta sa naglaskom na društvene mreže na konkretnu akciju.
Kako najavljuju u kompaniji Hemofarm, „Trčimo porodično“ je bila njihova prva akcija, sa namerom da preraste u „Trčimo porodično trku“, već od sledećeg Maratona. Pored toga, ove godine podržali su i nastup BelHospice tima, jer imaju vrlo značajnu misiju zbrinjavanja obolelih od raka, a svi su zajedno kao jedna velika porodica.

Autor: Ivana Parčetić

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!