Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Coca-Cola #Pokretzaradost

Coca-Cola sistem u Srbiji bio je sponzor “Coca-Cola trke zadovoljstva” koja je održana u nedelju u okviru Beogradskog maratona, a kada je zvanično i započeta kampanja #Pokretzaradost. Cilj ove kampanje je da promoviše aktivan život i podstakne što veći broj ljudi da se aktiviraju i uzmu učešće u događajima poput „Coca-Cola trke zadovoljstva“. Teen zvezda Sara Jovanović ambasador je Coca-Cola kampanje #Pokretzaradost.

„#Pokretzaradost je platforma u okviru koje će se održati nekoliko za nas vrlo važnih događaja među kojima su Coca-Cola trka zadovoljstva, Coca-Cola biciklijada i Coca-Cola Kup. Ovo je dugoročna platforma usmerena na promociju aktivnog života građanima Srbije“, rekao je za Marketing mrežu Miloš Blagojević, Corporate Affairs Manager Coca-Cola HBC Srbija. Prema njegovim rečima, #Pokretzaradost biće primarno online kampanja jer smatraju da je to najbolji kanal za prenošenje njihovih poruka. „Od prošle godine naše ulaganje u digitalne medije postalo je značajnije i dugoročno opredeljenje da ojačamo Coca-Cola prisustvo u digitalnim medijima, i to je nešto na čemu ćemo intenzivno raditi u predstojećem periodu“, najavio je Blagojević.

Coca-Cola sistem u Srbiji digitalne aktivnosti u okviru ove kampanje počeo je #Pokretzaradost okupljanjem fanova Sare Jovanović i tviteraša, koje je osmislila digitalna agencija Homepage i sprovela ga uz BTL podršku agencije Full House. Cilj aktivnosti bio je oživljavanje #Pokretzaradost haštaga i komunikacija akcije Coca-Cola sistema tokom „Coca-Cola trke zadovoljstva“ u kojoj će se za svako čekiranje na društvenim mrežama pokloniti po jedna lopta školama u Srbiji.

„Cilj i fokus kampanje #Pokretzaradost jeste pokretanje ljudi u realnom prostoru i vremenu. Dakle, poziv na konkretnu akciju i njeno sprovođenje. Kao nikada do sada imaćemo prožimanje aktivnosti u realnom i virtuelnom prostoru. Iskreno verujem da je ova podela veštačka, bar za većinu nas, i da je došlo vreme da se pokaže koliko su u stvari online komunikacija i mobilni kanali svrsihodni čak i u Srbiji“, rekao je za Marketing mrežu Miloje Sekulić, E-PR direktor i partner u agenciji Homepage.

Rezultati aktivnosti koje se sprovode kroz digitalne kanale komunikacije mogu se, zahvaljujući njihovoj prirodi precizno meriti jednostavnim alatima skoro u realnom vremenu. Međutim, svi ričevi, šerovi, lajkovi i sl. nisu toliko bitni, koliko je važno u kojoj meri će ljudi konkretno uzeti učešće u aktivnostima na terenu, odnosno koliko je ljudi trčalo, šetalo, vozilo bicikl, i to će biti osnovni parametri uspeha.
„Motivacija za uzimanje učešća u aktivnostima postizaće se na različite načine od slučaja do slučaja, zavisno od toga šta je predmet akcije. Šta, na primer, ima prirodnije za fanove Sare Jovanović nego da naprave Instagram selfi sa njom, a usput se i čekiraju na 4sq i uz #Pokretzaradost doniraju loptu nekoj školi u Srbiji i sve to podele na društvenim mrežama, što smo konkretno radili ovaj put u okviru #Pokretzaradost kampanje“, dodao je Sekulić.

Autor: Ivana Parčetić

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!