Agencija McCann Beograd već sedam godina radi kampanje za kultni brend Schweppes i to ne samo za tržište Srbije, već i šireg regiona. Posle uspešnih spotova “Šefica” i “Venčanje”, ovog proleća pred nama je potpuno nova kampanja. Komunikacija je bazirana na platformi “Za muškarce, ne za dečake”, odnosno “Za žene, ne za devojke” koja je originalno razvijena u južnoj Americi.
“Za nas, ovo je bio jedan od najbržih i najkvalitenijih odgovora na spontani brif. U svemu što zajedno radimo za Schweppes oseća se ljubav agencije prema brendu, a ova kreativna rešenja su odličan primer dobre i jake veze koju agencijski tim ima sa našim brendom“, izjavila je Sonia Micu, Senior Brand Manager Adults za Centralnu i Južnu Evropu u kompaniji Coca-Cola.
Zadatak agencije bio je da na zadatu kreativnu ideju uradi serijal intrigantnih TV spotova. Tako su nastale četiri zanimljive mini-priče koje će se emitovati u 23 zemlje širom Evrope. Na našim TV stanicama trenutno su aktuelni spotovi “Vojnici” i “Dečak”.
“Izazov je uraditi nešto originalno na već zadatoj kreativnoj poruci koja je razvijena na potpuno drugom tržištu. Cilj je bio da nađemo zanimljive, jednostavne mikro-dramske situacije koje će dočarati duh Schweppes-a. Najteže, ali i najinspirativnije bilo je traganje za situacijama i porukama koje su sa jedne strane provokativne i pomalo drske, ali sa druge uvek zadržavaju sofisticiranost i eleganciju koja je svojstvena ovom brendu”, rekla je Dubravka Petrović, Senior Copywriter u agenciji McCann Beograd.
Kampanju dopunjavaju adaptirani vizuali, oglasi i bilbordi, sa provokativnim, lokalno razvijenim porukama. Spotove je režirao Đorđe Jovanović, a produkciju je radila produkcijska kuća “Le Spot”.
Kreativci: Dubravka Petrović, Lidija Milovanović i Ana Rodić
Kreativni direktor: Vladimir Ćosić
Strateški planer: Katarina Jovanović
Account: Jelena Mihajlović
Reditelj: Đorđe Jovanović
Produkcija: LeSpot