REGION – Hrvatski brend konsultanti iz agencije Brandoctor, sedmu godinu za redom, osvojili su nagradu REBRAND 100® Global Awards, ovaj put za rad na brandu Smartson – prvom smartphone centru u Hrvatskoj.
Posebnu Distinction nagradu uz Smartson dobili su puno veći i finansijski snažniji brandovi poput Deutsche Telekoma, American Airlinesa ili Hyatt Hotels. Ovim se još jedan mali hrvatski brend, nakon saradnje s Brandoctorom, svrstao među najučinkovitije rebrending projekte na svetu, a to znači da je Smartsonova brend strategija uspela kreirati emocionalnu vezu s potrošačima i odgovoriti na strateške ciljeve.
„S vašom se ciljnom grupom trebate povezati na njima relevantne načine, jer je inače vaš rebrending neuspešan. Raspon od malih do multinacionalnih organizacija na ovom nadmetanju brzo je otkrio zašto samo oni snažni brendovi, bez obzira na veličinu, pobeđuju na tržištu”, izjavio je Anaezi Modu, osnivač Rebrand-a.
REBRAND™ je vodeći svetski izvor za učinkovite transformacije brenda, a REBRAND 100 je njihova globalna nagrada, prva i najcenjenija iz oblasti repozicioniranja brandova, praćena u medijima kao što su The Wall Street Journal, CNN Money, Bloomberg Businessweek.