Webiz konferencija, koja će se 20. i 21. marta 2014. godine održati u Zrenjaninu, ovaj put na potpuno nov način pristupiće poslovnom svetu i privredi, sa ciljem da se pruži dodatna vrednost putem koje će privreda ostvariti značajniji pomak na polju same vidljivosti na Internetu, kao i poboljšanja komunikacije i opštih poslovnih performansi.
Prvi dan konferencije obeležiće predavanje predstavnika kompanije Google, Vedrana Bajera, kao i predavanje Dejana Petrovića, vlasnika jedne od najvećih kompanija u Australiji koja se bavi SEO optimizacijom.
Drugi dan konferencije, subota 22. mart, osmišljen je da se posetiocima kroz dva tipa predavanja – Informacija i Motivacija, ispričaju neka iskustva i prenese znanje stečeno u višegodišnjem radu u oblasti digitalnog poslovanja. Motivaciona predavanja biće zanimljiva obzirom da su osmišljena da pokrenu mlade ljude na akciju i samostalno delovanje. Predavanja u subotu držaće predstavnici nekih od najvećih digitalnih agencija i dizajn studija u Srbiji i regionu: Homepage, iStudio, Huge Media, Saturized… Drugi dan konferencije završićemo panel diskusijom o digitalnom poslovanju u regionu, a na kojoj će prisustvovati predstavnici najvećeg broja zemalja iz regiona: Makedonije, Crne Gore, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije.
Poslednji, treći dan konferencije bavi se startupima, i u skladu sa temom predavači će biti ljudi koji su pokrenuli uspešne startup projekte, oni koji tek treba da budu uspešni, i nalaze se u procesu razvoja svojih ideja. Treći dan zatvaramo panel diskusijom o startupima, a govoriće nekoliko uspešnih preduzetnika koji su uspeli da dođu do ozbiljnih investicija za svoje ideje.
Uzimajući u obzir potrebe, raspoloživo vreme i specifičnosti privrede, pre svega malih i srednjih preduzeća, kao i preduzetnika, razvijen je Webiz program poslovne edukacije u vidu dvodnevnih poslovnih treninga. Program obuhvata 8-10 predavanja raspoređenih u dva dana koja će držati stručnjaci iz oblasti Internet poslovanja, marketinga i komunikacija. Broj učesnika je limitiran jer nisu u pitanju klasična predavanja, nego poslovni treninzi koji zahtevaju manji broj učesnika. Program je namenjen predstavnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima, kao i zaposlenima u sektorima IT-a, prodaje, marketinga i komercijale kako privatnih, tako i javnih preduzeća.
Za čitaoce portala Marketing mreža obezbeđen je popust od 25% na cene kotizacija za Program poslovne edukacije. Popust se ostvaruje kada se prilikom prijave na zvaničnom sajtu konferencije Webiz unese promo kod: mmreža ili mmreza.
Za više informacija o konferenciji i Programu poslovne edukacije posetite sajt Webiz.
Marketing mreža je ponosni medijski partner Webiz konferencije.