Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kia Motors je brend sa najviše preporuka „od usta do usta“

Kia Motors je od strane Boston Consulting Group (BCG), na osnovu merenja sposobnosti brendova da privuku pozitivnu preporuku „od usta do usta“, proglašena brendom sa najviše preporuka u 2013. godini, saopštila je ova kompanija.
BCG je u pet zemalja ispitala 32.000 ljudi o 55 brendova u pet industrijskih grana. Svaka organizacija je po BCG-ovoj metodi, gde se meri preporuka „od usta do usta“ (poznatija kao Brand Advocacy Index – BAI), postigla rezultat na osnovu plasmana među tri najbolje u pojedinoj kategoriji i zemlji. Ovaj indeks je veoma povezan sa rastom i pomaže kod prepoznavanja konkretnih akcija koje mogu poboljšati zagovaranje.
Michael Sprague, izvršni podpredsednik zadužen za marketing i komunikacije u Kia Motors America, objavu rezultata je komentarisao sledećim rečima: “Baš kao merenje medija ili marketinško iskustvo i preporuka „od usta do usta“ je moćan marketinški komunikacijski kanal i jedan od najboljih načina da naša vozila dođu do novih stranaka, a osveštenost o brendu Kia nastavlja rasti.”

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!