Coca-Cola Hellenic Srbija i Crna Gora već nekoliko godina unazad organizuje projekat Managemet Trainee, koji ima za cilj ubrzani razvoj mladih i talentovanih ljudi u dinamičnoj internacionalnoj kompaniji. Kroz ovaj projekat svake godine Coca-Cola Hellenic zapošljava određeni broj mladih ljudi koji imaju potencijal za razvoj na liderskim pozicijama u okviru kompanije. Ovogodišnja kampanja Managemet Trainee pokrenuta je krajem novembra i razlikuje se u odnosu na prethodne jer na drugačiji način komunicira sa novom generacijom mladih.
„Mladi danas imaju drugačije potrebe, navike i očekivanja. Prepoznajući ovo kreirali smo program koji je u skladu sa tim, pa je tako i sam način prijave promenjen. Sajt pruža mogućnost kandidatima da se prijave u bilo kom trenutku, i ono sto je najvažnije, na kreativan način ukoliko to žele a ne samo slanjem CV-ja kao što je to bilo do sada“, rekao je za Marketing mrežu Zoran Šarić, direktor službe za zapošljavanje.
Prema njegovim rečima, u saradnji sa digitalnom agencijom Homepage, za rešenje sajta odabrali su inovativan parallax pristup. „Sajt posetioca vodi putem koji ga očekuje ukoliko bude odabran za Management Trainee, prikazujući prepreke i benefite koji se na tom putu nalaze. Tako, posetioci mogu na interaktivan način da se upoznaju sa programom, saznaju iskustva učesnika i prijave za naredni ciklus.“
Kako navode u kompaniji, prilikom selekcije uvek daju prednost sposobnostima, motivaciji i ličnim vrednostima jer veruju da se iskustvo lako stiče ukoliko imate sistem koji podržava razvoj i učenje. Ovo je prilika za one koji su tokom studija volontirali, bili aktivni u studentskim organizacijama i koristili svaku priliku da prošire svoje znanje van onog koje se stiče na fakultetu.
Kandidati za Managemet Trainee program moći će da apliciraju tokom cele 2014. godine, a selekcije i zapošljavanja će se raditi kvartalno.
Više informacija pronađite na sajtu projekta http://management-trainee.rs/
Autor: Ivana Parčetić
[…] na različitim kampanjama baziranim na, u tom momentu veoma inovativnim tehnologijama, kao što su Parallax i Kinect, a kasnije smo dobili pitch i postali digitalni partner kompanije. Tokom svih ovih godina […]