Agencija specijalizovana za komunikaciju na društvenim mrežama – Akcija juče je predstavila svoj treći ebook. Nakon prva dva ebooka, koja su bila posvećena korišćenju društvenih mreža u turizmu i zdravstvu, Akcija je ovaj put odlučila edukovati sve koji se žele baviti Facebook oglašavanjem.
„Svakodnevno dobijamo upite za oglašavanje na Facebooku, ali i jako puno pitanja samih korisnika koji bi hteli sami probati sa oglašavanjem, a ne znaju gde krenuti. Bez obzira na već postojeće članke na našem blogu, shvatili smo da ljudi vole imati sve na jednom mestu i na taj način se edukorati. Najveći izazov nam je bio odrediti koliko duboko ući u celu temu i koliko detaljno objasniti svaki postupak, kako bi ebook bio zanimljiv i jasan potpunim početnicima, ali i onima koji su do sada koristili Facebook oglašavanje“, izjavila je Ivana Bajto iz Akcije, autorka ove knjige.
Ebook se sastoji od 37 stranica, sa savetima i upustvima korak-po-korak za kreiranje i upravljanje Facebook oglasima. Prvi deo knjige je posvećen klasičnim Facebook oglasima i alatima koji će biti dovoljni većini korisnika. Drugi deo knjige je napredniji, i bavi se praćenjem konverzija na web stranici (Conversion Tracking), kao i korištenju Facebook Power Editora za upravljanje Facebook oglasima.
„Ovim ebookom smo opet hteli edukovati tržište o mogućnostima i prednostima oglašavanja na Facebooku. Smatramo da je edukacija tržišta najbolji način kako privući nove oglašivače i korisnike na društvene mreže, jer smo uvereni da je taj kanal odličan za gotovo sve kompanije“, izjavio je Ilija Brajković, partner u Akciji.
Ebook je dostupan za besplatno preuzimanje OVDE.