Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Packtivity3 konferencija 12. decembra u Beogradu

Konferencija Packtivity3 održaće se 12. decembra u Robnoj kući “Beograd”, najavili su organizatori. Kao specijalan gost konferencije dolazi Wolfgang Niederl iz multidisciplinarne dizajn agencije MOODLEY BRAND IDENTITY iz Graca i Beča, Austrija, kao i Katie Taylor iz čuvene agencijske mreže LANDOR, Hamburg, Nemačka. Od gostiju iz regiona dolaze Igor Manesteriotti i Mia Marić iz hrvatskog dizajn studija MANESTERIOTTI&MARIĆ.
U trenucima turbulentnih ekonomskih odnosa u svetu, preraspodele ekonomske moći, smanjene potrošnje, u trenucima kada se dolazi do pitanja da li će kapitalizam i potrošačko društvo uopšte opstati u ovakvom obliku u kakvom trenutno postoji, logično pitanje koje se postavlja jeste kako što bolje predstaviti i što bolje prodati svoj proizvod. Tako dolazimo do zaključka da je dizajn pakovanja jedna od najbitnijih stavki prilikom diferencijacije proizvoda i kreiranja identiteta, jer je pakovanje prvi kontakt direktnog kupca sa proizvodom.

Tema treće po redu konferencije Packtivity je ODRŽIVOST.
Gotovo deceniju, najveće pitanje u oblasti dizajna pakovanju je kako napraviti korak ka održivosti, ka „zelenom“ pakovanju.
Vođeni trgovačkim zahtevima, percepcijom javnosti, ekonomskim pritiscima i politikom, održivost je tema koja utiče na sve aspekte proizvoda – od izvora upotrebljenih sirovina sve do kraja životnog ciklusa i kao takav se pokazao kao neverovatno složeno pitanje. Ali, tokom godina rasprave i otkrića, naučili smo neke osnovne istine o toj temi. Ne postoji tako nešto kao što je potpuno održivo, „zeleno“ pakovanje. Umesto toga, pitanje uspostavljanja održivosti u pogledu estetike, ekonomije i zaštite okoline predstavlja zajedničko putovanje ka dugoročno korisnom cilju.

Ovogodišnja konferencija Packtivity3 baviće se takođe i identitetom, funkcionalnošću i estetikom pakovanja domaćih proizvoda. Predstavićemo neka od najboljih idejnih rešenja na našem tržištu, ali i u inostranstvu. Želimo da napravimo presek situacije, analizu trenutnog stanja, moguće trendove i mogućnosti za razvoj.

Takođe, u okviru konferencije biće nagrađena dizajnerska rešenja, a internacionalni žiri odlučivaće o najboljima. Sam sadržaj konferencije je orjentisan na studije slučaja i najbolje primere iz prakse – kako dizajn pakovanja utiče na plasman, prodaju i preferenciju korisnika. Pokriva poslovni, praktični, kreativni i psihološki aspekt u kreiranju pakovanja proizvoda. Adekvatna potrebama i situaciji na srpskom tržištu, oslanja se na najbolje primere u svetskoj praksi, okruženju/region, i na domaćem tržištu.

Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2012/13 otvoren je do 9. decembra.

Više informacija pronađite na sajtu http://packtivity.rs/.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!