Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Oglašavanje treba da bude zakonito, pristojno, istinito i časno!

“Oglašavanje treba da bude zakonito, pristojno, istinito i časno” – glavna je poruka događaja koji 28. oktobra organizuje srpski ogranak International Advertising Association (IAA Srbija), najstarije međunarodne asocijacije koja okuplja predstavnike oglašivača, marketinških agencija i medija.
Seminarom će se označiti početak druge faze projekta uspostavljanja samoregulatornog sistema – formiranje etičkog saveta, nakon što je Radna grupa IAA Srbija, zajedno sa sa partnerima (strukovnim udruženjima) sastavila Kodeks marketinških komunikacija i oglašavanja http://www.iaa.rs/v2/.
Inače, radi se o uspostavljanju sistema pravila kojima će se oblast marketinških komunikacija urediti i podići na viši nivo, po ugledu na razvijene evropske zemlje u kojima SRO uspešno funklcioniše. Evropska alijansa za standarde u oglašavanju (EASA) zvanično je podržala napore IAA Srbija na ovom polju.
Učesnici seminara biće u prilici da saslušaju prezentacije troje čelnih ljudi evropskih samoregulatornih tela: Jose Castallo (Španija), Dr Ildiko Fazekas (Mađarska) i Elly Guerganova (Bugarska). Pored njih, prezentaciju će održati i predstavnici RG IAA Srbija koji rade na uspostavljanju sistema samoregulative u Srbiji.
“Događajem želimo da najavimo rad na formiranju samoregulatornog tela u Srbiji, ali i upoznamo predstavnike marketinške struke i sve one koji su važni za razvoj ovog sistema – od predstavnika države, drugih strukovnih udruženja, zaštitnika potrošača, sa promenama koje samoregulativa donosi. Radom u ovoj oblasti naša struka šalje jasnu poruku da je opredeljena za podizanje standarda i odgovornosti u oblasti marketinških komunikacija”, izjavila je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Srbija.

IAA Srbija omogućila je čitaocima našeg portala da besplatno učestvuju na seminaru “Etika u oglašavanju”. Prvih pet koji se jave na mejl marketing.mreza@gmail.com biće u prilici da slušaju prezentacije troje čelnih ljudi evropskih samoregulatornih tela.

Prijavite se i budite u toku sa promenama koje samoregulativa donosi!

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

3 KOMENTARA

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!