Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Podrškom mladima stvaramo bolje sutra

Jelena Doderović, direktorka marketinga kompanije IDEA-CG (Crna Gora), specijalno za Marketing mreža magazin govori o na koji način ritejl brendovi mogu da podrže mlade i njihove zajednice kroz svoje poslovanje, kao i u kojoj meri je ovoj industriji neophodno “osvežavanje” ciljne grupe.

Idea-CG dobitnik je ISKRA priznanja za doprinos kvalitetu života dece i mladih. Na koji način ritejl brendovi mogu da podrže mlade i njihove zajednice kroz svoje poslovanje? Šta po tom pitanju radi Idea-CG?
Za svaki brend izuzetno je važno da bude aktivni učesnik u društvu kojem pripada, te da na otvoren i iskren način utiče na stvaranje boljih uslova života u svojoj zajednici. Podrška mladim generacijama uvek je predstavljala važno pitanje za našu kompaniju, jer osnažujući njih mi zapravo utičemo na čitav niz pozitivnih promena koje su bitne za sve nas.

Idea-CG, koja je deo Fortenova grupe, istinski veruje u navedeno, te je u prethodnoj godini realizovan čitav niz društveno-odgovornih aktivnosti i projekata. Inicijativa „Zajedno za IDEAlnu okolinu“, koja je realizovana u saradnji sa relevantnim državnim institucijama, imala je za cilj da kroz edukaciju o značaju pravilnog odlaganja otpada i reciklaže, utiče na promenu loših i sticanje dobrih navika kako kod dece, tako i kod odraslih.

Takođe, podržali smo inkluziju dece sa smetnjama u razvoju donacijom štamparije za NVU „Naša djeca Podgorica“, dok smo sponzorstvom Social Impact Award podržali mlade preduzetnike u razvoju inovativnih ideja. Posebnu čast predstavlja to što je značaj naših aktivnosti prepoznat i nagrađen priznanjem za podršku deci i mladima za 2023. godinu koje, u okviru godišnjih nagrada za filantropiju „Iskra“, dodeljuje Fond za aktivno građanstvo Crne Gore.

Na koji način ritejl industrija može da postane inkluzivnija i pristupačnija za sve generacije?
Na prvom mestu, moramo konstantno osluškivati potrebe onih koji nam poklanjaju poverenje. Moramo biti spremni da prepoznamo širi društveni kontekst i način na koji im možemo omogućiti da iskustvo koje stiču u kontaktu sa brendom bude nadograđeno dodatnim vrednostima u kojima će jasno prepoznati i odraz vlastitih. To je osnova koja svoje manifestacije može doživeti na različite načine – od mesta prodaje, pa sve do aktivnosti i projekata koje su usmerene ka zajednici.

Koliko je održivost i društvena odgovornost važna za generaciju Z, kao nove potrošače? Kako brendovi mogu autentično komunicirati svoje napore u ovim oblastima?
Održivost i društvena odgovornost predstavljaju važna pitanja za izuzetno veliki broj potrošača, a posebno za pripadnike generacije Z. Za njih aktivnosti koje podržavaju ove vrednosti prerastaju okvire marketinške komunikacije i često mogu predstavljati ključne faktore u procesu donošenja odluke o kupovini.

Od brendova se očekuje da budu transparentni, pre svega u domenu svojih procesa i njihovog uticaja na okolinu, jer nove generacije izuzetno cene iskrenost i autentičnost. Poželjno je biti angažovan u važnim društvenim i ekološkim pitanjima kroz konkretne aktivnosti, a ne samo reči.

Ne treba zaboraviti ni promovisanje dobrih i održivih praksi u čijem fokusu nije samo dobrobit kupca, već i šire zajednice i životne sredine. I naravno, saradnja sa organizacijama i pojedincima koji dele iste vrednosti, predstavlja opredeljenje koje jasno pokazuje posvećenost.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!