Marketing mreža objavila je treće, septembarsko izdanje magazina, na preko 100 stranica najkvalitetnijih intervjua i autorskih tekstova.
Naslovnu stranu trećeg broja krasi veliki intervju sa Vladimirom Mitrovićem, kreativnim direktorom agencije Ovation BBDO, koji govori o svojoj profesionalnoj karijeri, na koje uspehe je najponosniji, zašto je medicinu zamenio idejama i da li se kreativci „lože“ na nagrade.
U ovom broju izdvajamo i specijalni dodatak o poslovanju agencija u 2022. godini – Agency Report.
Ne propustite da pročitate ni intervjue sa direktorima marketinga i komunikacija kompanija Halk Banka Skopje, Mercator CG, Erste banka, Telekom Srbija, Imlek, Grand kafa, DIS, Mondelēz International, Lidl Srbija, Shoppster Srbija, UniCredit Banka, Hemofarm i drugih.
U trećem broju Marketing mreža magazina pročitajte i intervjue sa direktorima najvećih kompanija u Srbiji, među kojima su DExpress, Mercator-S, NLB Komercijalna banka i MARS, kao i autorske tekstove i intervjue agencija Executive Group, Havas Adriatic, Fullhouse Ogilvy, Abeceda komunikacije (Hrvatska), Nova Communications, DNA Communications, SmartPoint Adria, Health Hub (Hrvatska) i drugih.
Izdvojili smo za vas i šest kampanja koje su po izboru naše redakcije obeležile Q3 2023. godine, a razgovali smo i sa istaknutim stručnjacima iz kompanija o tome zašto su neki ex-YU brendovi ostali u prošlosti, a neki se prodaju i danas širom sveta.
Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.