„Jedno je Skopsko” novi je slogan i vizuelni identitet popularnog Skopskog piva kojim kreće u osvajanja novih poklonika i učvršćivanja pozicije omiljenog napitka od hmelja koje ima među potrošačima u Makedoniji i regionu. Nova marketinška kampanja koju je kreativno osmislila agencija “McCann Skopje” ima za cilja da tradiciju piva koje postoji već 90 godina, i poznato je po najvišem kvalititu, približi novim trendovima, potrebama i očekivanjima potrošača.
“Saradnja agencije McCann Skopje sa Skopskom pivarom odvija se već desetak godina unazad. Tokom godina, prerasli smo odnos agencija – klijent i postali partneri koji se poznaju, poštuju, znaju zajedničke ciljeve i kako da ih ostvare”, kaže direktor agencije McCann Skopje Vladimir Dimovski i dodaje: “Veliko je zadovoljstvo i odgovornost raditi za najveći domaći brend. Kada smo pre nekoliko meseci na konkursu dobili da radimo i brend Skopsko, uložili smo puno entuzijazma, znanja, iskustva i pre svega, kreativnu strast pripremajući komunikacijsku platformu. Uspeli smo da pretočimo identitet i vrednosti brenda u savremen i atraktivan kreativni izraz koji komunicira sa potrošačima. Po reakcijama ovih nekoliko dana, vidim da smo privukli veliku pažnju potrošača i da im se nova kampanja dopada. Kampanja je tek počela, ali mislim da smo zajedno sa marketing timom Skopske pivare napravili pun pogodak“.
Novi vizuelni identitet spoj je tradicije, vrednosti i sposobnosti da se bude u toku sa novim vremenom. “Jedno je Skopsko” nazdravlja pozitivnosti, optimizmu, verovanju u sebe, iskrenosti, vrednovanju malih i velikih stvari u životu. Kampanja sa potroščima komunicira preko različitih medija i kanala: od TV, radio, print, OOH, digitalnih medija, promotivnih materijala, do aktivacije na samim prodajnim mestima.