U okviru kampanje Najbolje u Srbiji, svečano su uručena priznanja „Miljenih potrošača“ za 2023. godinu.
Kampanju „Najbolje u Srbiji” već četrnaest godina organizuje udruženje „Moja Srbija” u saradnji sa Centrom potrošača Srbije, a podršku za organizaciju kampanje pružili su Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine Republike Srbije i Grad Beograd.
Priznanja „Miljenik potrošača” dodeljuju se omiljenim brendovima potrošača na srpskom tržištu bez obzira na poreklo brendova ili poreklo kompanija u čijem vlasništvu se ti brendovi nalaze.
Nagrade su dodeljene po treći put, a osvojili su ih: Dunav osiguranje u kategoriji Osiguravajuća društva, Zaječarsko u kategoriji Pivo, Dijamant u kategoriji Ulje, prilozi i prelivi, Zlatiborac u kategoriji Meso i mesne prerađevine i Plazma u kategoriji Slatkiši. Nescafe je osvojio najviše glasova potrošača u kategoriji Kafa i čaj, Forma Ideale u kategoriji Nameštaj, Coca-Cola u kategoriji Gazirani i energetski napici, a Persil u kategoriji Kućna higijena.
U konkurenciji za nagradu našlo se oko 1.500 brendova. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova plasirali su se u finale, gde ih je dočekalo po pet brendova koji su status finalista dobili na osnovu rezultata iz prethodnih akcija. Finalno glasanje je obavljeno na terenu, u deset gradova Srbije, metodom „lice u lice”, na uzorku od 2000 potrošača.