Marketing mreža i Xiaomi uradili su seriju intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija u Srbiji na brojne teme iz struke. Između ostalo, sa našim sagovornicima pričali smo o tome kako nastaju remek-dela i ko ih stvara, šta je potrebno za više od remek-dela, ali smo pričali i o uspesima i trendovima na tržištu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Zorana Antić, Marketing Director, Bambi. Profesionalne fotografije urađene su sa Xiaomi 13 serijom telefona, koji su lansirani pod sloganom „Za više od remek-dela“.
Mnoga remek-dela su prisutna u advertising industriji, ali šta je, po Vašem mišljenju, potrebno za više od remek-dela?
Mislim da ne postoji definicija remek-dela koja je opšte prihvaćena. Remek-delo je, po mom mišljenju, nešto što treba da ostavi trag na tržištu, ali treba i da traje više od tri meseca. Ukoliko pričamo o kampanji koja traje tri meseca, to je onda daleko od remek-dela.
Kako nastaju remek-dela i ko ih stvara?
Remek-dela nastaju iz dobre kreative, a dobra kreativa iz dobrog briefa. Da ste me pitali šta je definicija dobrog briefa, mislim da bi trebalo više vremena da pričam o tome.
Kako ispričati drugačiju priču, a ostati dosledan brendu?
Podeliću sa vama svoje lično iskustvo… Kada pričamo o Bambi kampanjama, tu je jako važan tim. Konkretno, mi imamo tim koji je jako raznolik, imamo profile ljudi koji su vrlo striktni čuvari brenda, koji ne prave kompromise. Imamo članove tima koji su kreativni, koji su malo i smeli, koji bi prešli granicu zarad dobre kreative. Ali uvek je dobro da u nekoj brainstorming ekipi imate i nekoga ko je nov, nov na brendu, ne nužno i nov u kompaniji, jer onda imate svež par očiju koji nas često vrati u realnost. To je iz mog iskustva pobednička kombinacija.
Koliko je teško ispričati priču brenda sa svega nekoliko reči? Koliko u tome pomažu kvalitetne fotografije?
Mi smo sada u eri videa, i kao što nekada kažemo da – ukoliko ispričamo priču u tri ili šest sekundi sigurno imamo dobru kreativu za trideset sekundi. Tako isto verujem da ako ispričate priču kroz fotografiju imate zagarantovan dobar video. Jako je važno da je fotografija dobra, kvalitetna, i tu nema prostora za amaterske pristupe.
Ako biste morali da odaberete samo jedan kanal komunikacije sa ciljnom grupom vašeg brenda – koji bi to bio?
Mi smo svesni da su mediji must. I kada pričamo o medijima nekako pričamo o milionskim interakcijama sa potrošačima. Ali verujem, ako bismo pakovanje proizvoda, koji je uglavnom heroj svake kreative, posmatrali kao medij, da bi rezultati bili impresivni. Tako da u ovom slučaju, rekla bih pakovanje – to je nešto što je najvažniji kanal komunikacije sa potrošačem.
Video intervju pogledajte na linku ispod: