U savremenom okruženju koje nam svakodnevno nudi obilje informacija, inovacija i primamljivih ponuda, odnos prema brendovima se značajno promenio. Brendovi se susreću sa izazovom koji se ne odnosi samo na pitanje kako da bude izabran, već i na to kako da svog korisnika zadrži i izgradi lojalnost. Percepcija koncepta lojalnosti prema brendu se izmenila što zahteva da i sami brendovi ovoj temi pristupe na drugačiji način. Danas je tržišni imperativ izgraditi bliskost potrošača sa brendom zasnovanu na dvosmernoj komunikaciji, podršci i uzajamnom poverenju.
IQOS, kao inovativan brend sa jasno definisanom misijom kreiranja sveta bez duvanskog dima, ponudio je punoletnim pušačima koji ne žele da ostave duvanske proizvode, bolju alternativu od nastavka pušenja konvencionalnih cigareta. Iako je ova ideja oko koje gradimo IQOS brend prilično mlada, IQOS je za relativno kratko vreme stekao poverenje i privukao oko 19 miliona korisnika širom sveta. IQOS zajednica postoji i u Srbiji i povezuje se oko iskustava koje IQOS kreira na osnovu interesovanja i preferencija svojih članova.
Tako velika IQOS zajednica je i nama bila inspiracija. Odlučili smo da pozovemo naše korisnike da postanu zaštitna lica našeg brenda i dobiju mogućnost da svoje IQOS priče podele sa celim svetom i tako inspirišu sve one koji traže bolje alternative. Ovo je bila sjajna prilika i za bolje upoznavanje sa našim korisnicima iz Srbije. Tim povodom smo organizovali Casting Call, projekat osmišljen da bi se pronašli lokalni predstavnici koji su zainteresovani za učešće u globalnoj IQOS kampanji. Bili smo oduševljeni brojem prijava za naš lokalni kasting – Lice svetske IQOS zajednice. Korisnici IQOS-a želeli su da iskažu svoju privrženost brendu i podele svoja iskustva i razloge prelaska na IQOS, a mi smo dobili priliku da ostvarimo direktan kontakt sa ovim pojedincima koji su već napravili bolji izbor od nastavka pušenja cigareta.
Pokazalo se da su oni već uveliko ambasadori naše brend vizije, koji su iz sopstvenog iskustva doživeli sve benefite koje je IQOS doneo u njihove živote, i da svakodnevno autentično, iskreno i uverljivo svedoče i inspirišu svoje okruženje. Tako je nastao IQOS&Friends program. Prihvatajući ideje i sugestije svojih najvernijih korisnika, zajedno smo kreirali platformu koja ima za cilj da dalje aktivno širi misiju IQOS brenda – za svet bez duvanskog dima.
IQOS&Friends program tako postaje jedinstveni društveni krug, zajednica u kojoj naši posvećeni potrošači imaju mogućnost da dele svoje rituale, da prvi saznaju zanimljivosti i novosti o IQOS brendu i da ih dele sa svojim krugom prijatelja i poznanika, punoletnih pušača ili korisnika IQOS-a.
Ovo je samo jedan primer u kom pravcu danas treba da ide odnos brenda i potrošača povezanih zajedničkom vizijom, kako mi kao brend radimo na razvijanju iskrenih i prijateljskih veza u kojima brend i potrošač zajedno idu napred, jer najbolji način da steknete i sačuvate prijatelja je da i sami budete prijatelj.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin, koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.
Promo tekst: Philip Morris International