Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Mirno more ne čini iskusnog mornara!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Marina Burazer, Group Marketing Director, Fortenova Grupa (Hrvatska) rekla je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledala u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Svako vreme ima svoje izazove, no mislim da se možemo složiti kako je poslednjih nekoliko godina, pod uticajima globalne pandemije, obeležilo redefinisanje načina života, kako privatno, tako i poslovno. Menjale su se navike, procesi i alati koje koristimo. Učili smo biti fleksibilniji, otvoreniji, otkrivali smo više o sami sebi i o svojim potrošačima. Digitalni alati, aplikacije poput npr. Zooma ili Teamsa postale su neizbežne u svakodnevnom radu. No, iako ništa ne može zameniti lični kontakt, ne možemo zanemariti ni prednosti koje nam je virtuelan način komunikacije omogućio u smislu brzine i organizacije.

Volim reći da mirno more ne čini iskusnog mornara i verujem da kompleksne situacije i izazove sa kojima se suočavamo zbilja treba gledati kao prilike koje mogu unaprediti način na koji radimo i razmišljamo. U Fortenova grupi smo toga svesni i ponosna sam što su proizvodi, projekti i usluge kompanija Fortenova grupe samo u protekloj izazovnoj godini osvojili ukupno 138 nagrada, medalja i priznanja za kvalitetu na međunarodnim i domaćim takmičenjima.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Mislim da je posebno važno imati jasno definisane, merljive ciljeve kako bi znali šta za nas predstavlja uspeh. Posebnu pažnju mislim posvetiti načinu na koji je sprovedena integracija marketinških alata i marketinški miks i u kojoj su meri i ciljevi na kraju kampanje ostvareni. Uvek me posebno veseli videti kreativnu komunikaciju koja je prilagođena ciljnoj grupi kojoj se kampanja obraća te inovativni pristup samoj temi i šta je to što kampanju, koja je prijavljena, čini posebnom u odnosu na konkurenciju.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!