Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Vidljivost ostvaruju samo one kampanje koje su u skladu sa društvenim kontekstom!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Una Ratković, Šef Službe za digitalne marketing komunikacije, Telekom Srbija.

Kako danas merimo uspeh brenda na digitalnim kanalima? Da li je danas presudan broj lajkova?
Danas se brend na digitalnim kanalima, pre svega, bori za pažnju publike. U ovo post-covid doba brendovi su sve više fokusirani na strateško nastupanje na digitalnim kanalima. Korisnici su na mrežama izloženi velikom broju oglasnih poruka, što dovodi do zasićenja i odsustva njihove pažnje. U tome ujedno leži i odgovor zašto je trenutno TikTok najpopularnija mreža! Najbrže rastuća platforma nudi mnoštvo zabavnog i informativnog sadržaja i to bez plasiranja plaćenih oglasa kod nas (bar za sada). Upravo zato se brendovi na ovoj platformi za pažnju bore isključivo sadržajem. TikTok algoritam favorizuje sadržaj koji odgovara aktuelnom kontekstu, stoga čuvena krilatica “content is king” je zamenjena novom “context is king”. Metrika je i dalje važna, ali treba imati na umu da vidljivost ostvaruju samo one kampanje koje su u skladu sa društvenim kontekstom. Upravo u tome se ogleda i uspeh brenda na digitalnim kanalima.

Kakvo nam digitalno iskustvo brendovi u Srbiji danas kreiraju?
Brendovi nastoje da omoguće intuitivno i pouzdano digitalno iskustvo. U fokusu je zadovoljstvo korisnika koji su uveliko digitalizovali navike i stvorili neke nove.

Kako se brendovi danas bore sa cancel kulturom?
Kultura otkazivanja (engl. Cancel culture) je sveprisutna u digitalno doba i neretko se događa da, zbog nesmotrenog nastupa u javnosti, korisnici neki brend uklone sa svoje liste omiljenih. Ignorisanje društvenog konteksta prilikom kreiranja brend komunikacije je put koji najbrže vodi do kulture otkazivanja odnosno povlačenja podrške od strane velikog broja korisnika. Bavljenje digitalnom komunikacijom podrazumeva kontinuirano praćenje trendova na digitalnim platformama, analizu aktuelnih tema koje se pokreću na mrežama i praćenje celokupne socio-ekonomske situacije. Stoga, plasiranje adekvatne komunikacije i otvorenost ka ciljnoj grupi su „oružje“ u borbi sa cancel kulturom.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Teško je dati samo jedan odgovor na ovo pitanje. Za mene lično, jedan od najvećih uspeha je prilika da budem deo vizionarskog tima domaćeg telekomunikacionog lidera, koji je širom otvorio vrata u raznovrsni i dinamični svet novih medija. Takođe, još jedan od uspeha jeste i tim ljudi sa kojima blisko sarađujem i odnos koji smo kroz godine izgradili. Profesionalci u kancelariji i prijatelji u svakoj situaciji!

Ponosna sam na rezultate koje kontinuirano postižemo od kampanje do kampanje, što svi delimo veliku pasiju prema digitalnim komunikacijama i zajedno doprinosimo stvaranju dobre slike o brendu.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!