today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Danas biti REMARKABLE postaje zahtevnije nego ikad!

Povodom konkursa Mark Awards, a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Bojana Nenadović, Marketing Director, Coca-Cola HBC (Srbija, Crna Gora, Kosovo).

U kojoj meri danas marketinške aktivnosti utiču na ukupne poslovne rezultate kompanije?
Danas, juče, sutra – marketing u svim vremenima ima ulogu da predstavi vaš proizvod ili uslugu potrošaču i pomogne mu da donese odluku o kupovini. Bilo da dolaze u formi advertajzing kampanje, inovacije, novog pakovanja, promene u cenovnom mixu ili mixu pakovanja, marketinške aktivnosti poručuju: „Ovo vredi probati“. A kada proizvod sa police supermarketa nađe mesto u domu, a potom i srcu potrošača, poslovni rezultat je zagarantovan.

Ne smemo zaboraviti da iza dobrih marketinških poteza stoje kvalitetni ljudi, timovi, odlična egzekucija na terenu, dubinsko razumevanje tržišta, kvalitetan brend koji nudimo. Uz sve ovo, jasno je da marketing zaista ima pivotalnu ulogu u postizanju dobrih biznis rezultata.

Koliko je za marketing stručnjake teško vođenje nekoliko tržišta istovremeno?
Tržište je epicentar. Ono je početna i krajnja tačka svih naših aktivnosti. Koliko ga poznajete i razumete, toliko ćete uspešno odgovoriti na njegovo zahteve. A svako tržište je specifično. Iako se na prvi pogled čini da su tržišta, na primer našeg regiona, slična, tek kada proniknete u njihovu srž shvatite da nije tako. Razlikuju se navike i potrebe potrošača. Drugačija je sezonalnost, praznici koji se obeležavaju, prilike za konzumaciju. A to su sve ključni činioci koje morate da imate u vidu prilikom lokalizacije svake kampanje. Dakle, neophodno je uložiti vreme da zaista razumete sva tržišta koja vodite i navike potrošača, ako želite da budete uspešni.

Ukoliko postoji lokalni tim, to olakšava stvari ali otvara novi izazov integracije članova tima koji su fizički udaljeni od ostatka tima. To zahteva dodatni napor kako biste kreirali osecaj pripadnosti clanovima tima, i bili adekvatno tu za njih, za svakodnevne izazove sa kojima se susrecu.

Upravljajući timovima sa različitih tržišta i sami marketing menadžeri rastu i uče, a zadovoljstvo urađenim je svaki put tu kada na kraju dana vaša kampanja ili komercijalni program rezultiraju odličnom prepoznatljivošću brenda na konkretnom tržištu i rastom prodaje.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Biti REMARKABLE danas u bilo kojoj sferi poslovanja postaje zahtevnije nego ikad. Samo u poslednjih nekoliko godina smo se susreli sa brojnim izazovima, od pandemije, preko rata na evropskom tlu, neočekivano visokom inflacijom… i sve ovo traži od nas konstantno menjanje pristupa i nalaženje novih prilika.

Ako bih morala da izdvojim dve najvažnije osobine za REMARKABLE titulu, to bi definitivno bile agilnost i inovativnost. Agilnost, da se brzo prilagodimo novonastalim izazovima, i da u kratkom roku primenimo planove B i C, a inovativnost da prepoznamo nove prilike i ponudimo drugačija rešenja. A sve ovo počiva na sledećem: slušajte – odgovorite – prilagodite. Rekla bih da je to formula koja će dati dodatnu vrednost i pomoći brendovima i kompanija da budu sve samo ne prosečni, da budu istinski izuzetni.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Kampanje dolaze i prolaze. Osvajanje tržišta, lansiranje novih brendova, sve su to izazovi koji pokreću adrenalin i zbog kojih se osećate sjajno. Ali taj pobednički osećaj traje do novog zadatka.

Ono što je nepromenljivo i konstantno, što je temelj svakog poslovnog rezultata, jeste tim ljudi koji čine da sve bude moguće. Možda zvuči kao floskula, ali dobra radna atmosfera, kako unutar tima, tako i sa našim partnerima, kao i rad na profesionalnom stasavanju mladih kolega koji u tim po pravilu donose svežinu i novu energiju, zaista predstavljaju kvalitet koji ne prolazi i koji zahteva veliko ulaganje. Neverovatan je osećaj kada učestvujete u procesu kreiranja nove generacije marketing stručnjaka, kada gledate kako rastu i ostvaruju svoj profesionalni potencijal.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!