Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Uspešnost brendova na digitalnim kanalima nije uslovljena isključivo metrikama!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Jelena Ovuka, Digital Marketing Manager, Atlantic Štark.

Kako danas merimo uspeh brenda na digitalnim kanalima? Da li je danas presudan broj lajkova?
Smatram da je broj lajkova odavno prestao da bude presudan, naročito sa porastom trenda videa (TikTok, Reels), gde je zapravo broj pregleda relevantniji parametar od broja lajkova. Uz to, veću „vrednost“ od samih lajkova imaju i „sejvovi“ i „šerovi“. Dodatno, uspešnost brendova na digitalnim kanalima nije uslovljena isključivo metrikama, već spremnošću istih da budu pioniri u usvajanju novih trendova i diferenciraju se inovativnim sadržajem.

Kakvo nam digitalno iskustvo brendovi u Srbiji danas kreiraju?
Moram da priznam da u poslednje vreme brendovi u Srbiji zaista imaju sve veću svest o značaju digitalnih kanala i komunikacije, a kao posledica toga primetna je i veća angažovanost i otvorenost brendova ka novim platformama i širenju polja digitalnog delovanja. Tome u prilog svedoči i činjenica da već imamo brendove koji su „ušli“ u web 3.0 i izašli sa svojim NFT kolekcijama.

Kako se brendovi danas bore sa cancel kulturom?
Mislim da su brendovi danas u raskoraku između ogromnih mogućnosti sa jedne strane i prevelike odgovornosti za druge. Ranije je bilo mnogo lakše izdvojiti se sadržajem i komunikacijom, dok je danas to dosta teže, imajući u vidu potencijalne izazove i moguće krize koji mogu nastati usled različitog tumačenja poruka od strane auditorijuma. Međutim, to ne znači da brendovi ne treba da budu hrabri, već samo da dobro razmotre sve opasnosti i pretnje prilikom kreiranja strategije komunikacije.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Sa ponosom mogu da kažem da sam za svojih 10 godina iskustva u komunikacijama i marketingu, od čega poslednjih 6 u digitalu, imala prilike da radim u različitim PR i marketinškim agencijama na brojim projektima za više od 40 klijenata iz različitih industrija. Danas, kao zaposlena u kompaniji Atlantic Štark, ponosna sam što sam deo jednog tako velikog sistema i što imam prilike da radim na digitalnom predstavljanju nekih od najvoljenijih brendova na ovim prostorima, od čega bih posebno istakla ovogodišnja dva velika jubileja koje su pratile i zapažene kampanje, povodom obeležavanja stogodišnjice Štarka i pedesetogodišnjice Smokija, jer najbolji dokaz kvaliteta jesu brendovi koji traju.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!