Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Komunikacija je danas sve!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Iva Gajić, Direktor za odnose s javnošću, SBB.

Kako danas merimo uspeh PR-a?
Drago mi je da smo se pomerili od tradicionalnih, kako sada znamo i nesavršenih PR metrika poput AVE, ali mislim da odgovor na vaše pitanje uopšte nije jednostavan. Vrednost PR-a danas nije samo u broju objava, već i u njihovom dosegu i interakciji koju imaju sa ciljanom publikom. Smatram da se upravo u tim dvema rečima krije odgovor na vaše pitanje – koliko smo našim objavama uticali na publiku i pokrenuli je na željenu akciju. Danas kada su mediji svi i sve, često imamo efekte PR-a na mestima koje niko nije mogao da predvidi. Kao bivši novinar posmatram stvari malo drugačije, konstantna prisutnost kod ciljane javnosti je možda jedna od najvećih vrednosti komunikacija danas. Smatram i da je uspeh PR-a kada vaši zaposleni i korisnici ili kupci postanu vaše reklame, odnosno ambasadori brenda. Svakako da se jedna od ključnih parametara dobrog PR-a ogleda, osim u navedenom i u proaktivnosti, ažurnosti i otvorenosti, ali i dobroj meri i etičnosti.

Da li upravo komunikacija danas pravi razliku na tržištu?
Komunikacija je danas sve. Posebno imajući u vidu da nikad brže i intenzivnije komuniciramo i da je period pandemije dodatno uticao na nas kao socijalna bića i našu potrebu za komunikacijom i interakcijom. Mnogi brendovi uspeli su samo zahvaljujući viralnim komercijalnim kampanjama ili otvorenosti za novim načinima komunikacije, upotrebom novih medijskih servisa među prvima u grani. Potvrda toga je i Tik Tok koji je dao šansu svima da podele svoju ekspertizu, da pretvore sebe ili svoje znanje, odnosno uslugu koju nude u medije za milionski auditorijum.

Ipak, kada je reč o proizvodima i uslugama, ne treba da zaboravimo na kvalitet, kada imate vrhunski proizvod, tada dobrim komunikacionim planom možete samo da uvećate njegovu vrednost. Ukoliko kvalitet izostaje i eksperti u komunikacijama ne mogu da dugoročno pruže izvanredne rezultate.

Tri ključna trenda u oblasti komunikacija u 2022.
Komunikacija, još komunikacije i nikad dosta komunikacije (ali, onako kako ja želim). Smatram da iako smo u jednom trenutku želeli da pobegnemo od društvenih mreža i navike stalne dostupnosti svim našim kontaktima, sada živimo novu normalnost, a to je personalizacija contenta koji isporučujemo i primamo. Mislim da je prednost komunikacije koju živimo danas upravo u tome što smo otišli korak dalje – komuniciramo kako želimo, s kim god i kako god mi to želimo, online ili uživo, iz vikendice, stana, kancelarije ili plaže.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Na veličanstvenu proslavu 20 godina kompanije SBB, na pozitivne i inspirativne priče o našim korisnicima i našim zaposlenima kojima kao telco kompanija menjamo i unapređujemo živote, na priliku da sarađujem sa najboljim PR stručnjacima na Grupnom nivou i što sa 33 godine, kao najmlađi direktor u kompaniji danas učim od Z generacije sa kojima radim. Na ljude!

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!