Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Branko Anđelković, Menadžer marketinga RX proizvoda, Galenika.
Kako danas merimo uspeh brenda?
Potrebom consumer-a da se dugoročno veže za brend, ali ne zbog onoga što on predstavlja sam po sebi, već zbog dinamičkog sadržaja i dodatne vrednosti koji prate čitavu priču brenda.
Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Odgovor zapravo leži u prilično jednostavnom pitanju – zašto je u jednoj bolnici neophodno uključiti hirurga u operaciju žučne kese?
Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Pobediti onda kada drugi gube, ali po istim pravilima igre. Onda kada pomislite da vas kompanija plaća da jedrite mirnim morem, zapravo ste zastali sa sopstvenim razvojem ili ste pogrešan izbor za pravo vreme kompanijskog progresa.
Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Na drage kolege kojima sam pomogao da se unaprede u profesionalnim veštinama i znanjima, što im je otvorilo put daljeg razvoja. Svi oni kojima ste posvetili svoju pažnju, a ne „svoje dragoceno vreme”, zajedno govore kakvu ste karijeru imali. Poslovni uspesi u ostvarenim budžetskim ciljevima su brojevi, promenljive kategorije kojima se teži i gde se pokazuju mišići, gde vas procenjuju i finansijski nagrađuju. Ljudi kojima ste se posvetili se ne broje, oni se računaju u evaluaciji traga koji ste ostavili za sobom.
Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs