Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

REMARKABLE brendovi su oni koji imaju savršen „fit“ u odnosu na svoje tržište!

Povodom raspisivanja konkursa za dodelu Mark Awards 2022 priznanja, pitali smo marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji – šta za njih znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh. Nataša Pavlović, Chief Marketing Officer, Mercator-S i dobitnica Mark Awards 2021 priznanja u kategoriji Chief Marketing Officer of the Year, rekla je…

Šta za Vas znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh?
Izuzetni brendovi su oni brendovi koji imaju savršen „fit“ u odnosu na svoje tržište, oni koji su uspeli da u centar svojih aktivnosti postave kupce i učine da se oni baš tako i osećaju, kao centar sveta u kom su svi njihovi problemi rešivi, ali još važnije, centar sveta koji deli njihove stavove, uvažava njihovo mišljenje, zastupa njihove ideje, prati njihov način života. Mislim da danas više nego ikada, zadatak izuetnih brendova nije samo da budu sami po sebi posebni, nego da zauzimaju posebno mesto u životu kupaca, ali i okruženja i šire društvene zajednice. Mislim da kupci od brenda očekuju da budu inicijatori pozitivnih društvenih promena, da budu glas zajednice čije vrednosti dele. U tom smislu, mislim da je uspeh mera toga koliko je razmena između brenda i kupaca i okruženja intenzivna, otvorena i produktivna u smislu inovacija, novih tehnologija i rešenja koja menjaju život na bolje.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Kad se saberu iskustvo, znanja, veština i stalno učenje, onda je to kombinacija koja bi od svakoga od nas mogla da napravi stručnjaka. Ali ono što izuzetne odvaja od odličnih su pored organizacionih veština i znanja, kreativnost u rešavanju problema, intuicija i socijalna i emotivna inteligencija. Sad to sve zvuči kao nemoguća misija, ali vratila bih se na početak pa ponovila – i stalno učenje. Niko od nas nije izuzetan u svakom trenutku, niti može da ostane takav ako ne radi na sebi u svakom smislu. Na kraju krajeva, poslovna disciplina kojom se bavimo od nas traži da stalno inoviramo, prepoznajemo prilike i šanse. Ukratko, otvoren um za nova znanja i empatija u odnosu na okruženje.

Zašto bi kolege trebale da se nominiju za Mark Awards priznanja ove godine?
Svako priznanje je potvrda kvaliteta nečijeg rada, a to uvek znači i rada celog tima na čijem čelu stojimo. Mislim da kolege ne treba da budu skromne, pa da onako kako sa lakoćom i punog srca šaljemo projekte na festivale i konkurse, da isto tako prijave i sebe jer čitave generacije mladih ljudi koje ulaze u ovaj posao treba među nama da prepoznaju najbolje, kao uzore i primere, kao buduće šefove, a jednog dana i kao veterane čija mesta će oni zauzeti i tako ćemo lestvicu uvek podizati na više.

Konkurs za prestižna Mark Awards 2022 priznanja raspisan je do 22. jula. Više informacija možete pronaći na sajtu mark-awards.rs.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!