Povodom raspisivanja konkursa za dodelu Mark Awards 2022 priznanja, pitali smo marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji – šta za njih znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh. Nataša Šarčević, Direktor marketinga i inovacija u kompaniji Atlantic Štark i dobitnica Mark Awards 2021 priznanja u kategoriji Super Hero of the Year, rekla je…
Šta za Vas znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh?
Remarkable je brend koji generiše toliko jake emocije kod potrošača da ih je teško nadomestiti bilo kojim drugim sličnim proizvodom ili uslugom. Tehnički preduslov izuzetnosti je jedinstvenost u nekom području, a onda je zadatak dobre komunikacije da jedinstvenost pretvori u posebnost i inspiriše privrženost. Kada sve to imamo, dolazi i poslovni uspeh. Samo, uspeh je danas kratkog daha, da bi on trajao, brend stalno mora da istražuje i radi na sebi, mora da se menja i iznova pronalazi novi način da upotpuni živote svojih potrošača. Štarkovi brendovi, Smoki i Bananica, su najbolji dokaz da je izuzetnost dostižna, ali i da može biti dugotrajna.
Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Biti remarkable znači biti stalno otvoren za nova znanja i saznanja, neumorno pokretati promene i to u trenucima kada većina ni ne naslućuje da bi one mogle biti potrebne i na kraju mnogo, mnogo raditi i ličnim primerom inspirisati tim.
Zašto bi kolege trebale da se nominuju za Mark Awards priznanja ove godine?
Svetla reflektora su uvek na našim brendovima, lepo je videti ko stoji iza njih. Mark Awards priznanja su sjajna prilika da upoznamo kolege, istaknemo i pohvalimo postignuto ali i da se međusobno motivišemo za još upečatljivije poteze u budućnosti.
Konkurs za prestižna Mark Awards 2022 priznanja raspisan je do 22. jula. Više informacija možete pronaći na sajtu mark-awards.rs.