Povodom raspisivanja konkursa za dodelu Mark Awards 2022 priznanja, pitali smo marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji – šta za njih znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh. Miodrag Marinković, marketing menadžer za sladolede u kompaniji Frikom i dobitnik Mark Awards 2021 priznanja u kategoriji Brand Innovator of the Year, rekao je…
Šta za tebe znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh?
Za mene su brendovi koji stalno pomeraju granice, iznova privlače pažnju i dosledno prate jasnu viziju tokom vremena, jedini koje možemo svrstati u ovu kategoriju. Srećom, mnogo je dobrih primera takvih brendova oko nas, a naročito se ponosim činjenicom da ih Frikom ima nekoliko u svom portfoliju – King, Kapri, Quattro, Macho.
Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Kolege koje uspešno izlaze na kraj sa svim izazovima tržišta i uvećavaju vrednost brendova i timova koji su im povereni. Neko ko teži da inspiriše, motiviše i, poput REMARKABLE brendova, pomera granice i ima jasnu viziju. Neko o čijim rezultatima svedoči tim koji je stvorio.
Zašto bi kolege trebalo da se nominiju za Mark Awards priznanja ove godine?
Imao sam veliku čast da budem u grupi prvih dobitnika ovog priznanja prošle godine. Pozvao bih sve kolege koje se ponose svojim dostignućima u marketingu u prethodnoj godini da ista podele sa vama kroz ovaj konkurs. Veoma je važno da odamo priznanje i upoznamo ljude koji stoje iza uspeha brendova. Na taj način promovišemo ne samo najviše standarde u struci, nego i ljude koji ih postavljaju svojim radom.
Konkurs za prestižna Mark Awards 2022 priznanja raspisan je do 22. jula. Više informacija možete pronaći na sajtu mark-awards.rs.