Za AT&T, ukupni trošak oglašavanja u merljivim medijima u 2012. godini iznosio je 1.59 milijarde dolara, što je kompaniju, prema analizi AdAge-a, a na osnovu podataka WPP-ove Kanar Media, učinilo najoglašivanijim brendom nacije.
Budžet AT&T-a u 2012. iznosio je više od 1% američkih advertising budžeta namenjenih merljivim medijima – televiziji, radiju, štampi, outdoor medijima i internet oglasima – odnosno 5,05 dolara po glavi stanovnika. AT&T jedna je od četiri telekomunikacione kompanije na AdAge-ovoj listi 25 najoglašivanijih brendova, listi koja uključuje pet brendova iz automobilske industrije (koje predvodi Chevrolet), pet maloprodajnih lanaca (među kojima prednjači Macy’s) te tri osiguravajuće kuće (među kojima je Geico daleko ispred ostalih).
AdAge je svojim pretplatnicima ekskluzivno ponudio listu 200 najvećih američkih megabrendova, od AT&T-a na 1. do Bloomin’ Brands’ Outback Steakhouse na 200. mesti (sa 92 miliona dolara uloženih u oglašavanje). Dve stotine najoglašivanijih brendova nacije kolektivno je u 2012. godini u oglašavanje uložilo 50.2 milijarde američkih dolara, što čine 36% uloga u američke merljive medije.
1. AT&T 1,59 milijardi dolara
2. Verzion 1,43 milijarde dolara
3. Chevrolet 958 miliona dolara
4. McDonald’s 957 miliona dolara
5. Geico 921 miliona dolara
6. Toyota 879 miliona dolara
7. Ford 857 miliona dolara
8. T-Mobile 773 miliona dolara
9. Macy’s 762 miliona dolara
10. Walmart 690 miliona dolara
11. Honda 687 miliona dolara
12. Apple 662 miliona dolara
13. Target 659 miliona dolara
14. Sprint 629 miliona dolara
15. Samsung 597 miliona dolara
16. State Farm 590 miliona dolara
17. Nissan 565 miliona dolara
18. L’Oreal Paris 532 miliona dolara
19. Subway 516 miliona dolara
20. JC Penny 499 miliona dolara
21. Microsoft 493 miliona dolara
22. Progressive 493 miliona dolara
23. Home Depot 468 miliona dolara
24. Citi 464 miliona dolara
25. Budweisser 449 miliona dolara
Izvor: Media Marketing