Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Dani komunikacija od 31. marta do 3. aprila u Rovinju!

REGION – Nakon dve pandemijske godine i trogodišnje pauze, u okolnostima koje niko nije mogao da predvidi, vraćaju se Dani komunikacija – oaza svih zaljubljenika u tržišne komunikacije – uz bogat program, ključne teme komunikacijske industrije i preko potrebnu dozu vitamina D.

„U neizvesnosti koja je zadesila Evropu, duboko saosećamo sa svima u Ukrajini koji su direktno pogođeni i njihovim bližnjima u celom svetu. Svesni činjenice da je u nesigurnim i teškim okolnostima ključno u najboljoj veri nastaviti živeti i raditi koliko god je to moguće, članice HURA-e i organizatori Dana komunikacija pomažu žrtvama sukoba na različite načine i svojim akcijama pokušavaju da doprinesu najboljim mogućim ishodima,“ navodi se u saopštenju.

Zato će i DK2022 još jednom, možda više nego ikada, ispuniti svoju svrhu: usmeriti struku ka daljem razvoju i stvaranju kvalitetnije budućnosti od 31. marta do 3. aprila na poznatoj lokaciji rovinjskoga hotela Lone. I ranije prepoznati po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenog i podstiče na promenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele da nastave da osvajaju srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.

„Teško je opisati atmosferu inventivnosti i optimizma koje na jednom mestu može da stvori grupa neverovatno talentovanih kreativaca i komunikatora. Tu smo atmosferu već iskusili, a ovogodišnje uspomene sa festivala će, nakon svega što nas je snašlo tokom protekle dve godine, baš zbog toga biti posebno dragocene“, izjavila je direktorica festivala i programa Dunja Ivana Ballon. „Naša zajednica u teškim vremenima se posebno iskazala svojom originalnošću, izlaženjem iz ustaljenih okvira i empatijom – ovaj festival održava se vama u čast. Čekamo vas u Rovinju.“

Dani komunikacija pripremili su predavanja niza lidera koji oblikuju naše društvo i industriju za bolje sutra. Dolaze nam vodeća lica struke: James Victore (Texas, SAD), profesionalni “hell-raiser“, autor svetskog bestseller-a; Feck Perfuction, umetnik koji je izlagao u MoMA-i i Louvreu i dizajner koji diže prašinu na svakoj pozornici na kojoj nastupi; direktorica Fashion House Gucci za komunikacije i medije za 37 zemalja Evrope, Bliskog Istoka i Azije Maria von Scheel-Plessen (Italija); Emmy-jem nagrađivani dizajner kojeg prate milioni na društvenim mrežama Chris Do (California, SAD); Merlee Jayme (Filipini), powered by Dentsu, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora sveta; Rei Inamoto (New York City, SAD), powered by Zagrebačka banka, jedan od 25 najboljih svetskih kreativaca po Forbesu; Olga Gutiterrez de la Roza (Holandija), stručnjakinja za kognitivne, bihevioralne i vizuelne nauke u struci i donedavno globalna šefica za dizajn proizvoda FMCG diva Procter & Gamble; ekspert za odnose s javnošću koji je vodio jednu od najnagrađivanijih PR agencija na svetu Prime Weber Shandwick David Orlic (Švedska); Munise Can (Holandija), potpredsednica za strategiju Highsnobiety, donedavno direktorica strategije za VICE; osnivačica kreativnog konzorcijuma V4Good i dugogodišnja izvršna kreativna direktorica Grey MENA Vidya Manmohan (Indija); Tim Leake s možda jednim od najzanimljivijih predavanja Cannes Lionsa naziva Ugly sells (California, SAD); Rachel Lowenstein (New York City, SAD), powered by GroupM, globalna direktorica inkluzivnih inovacija Mindsharea; i DK Throwback: jedan od najboljih predavača festivala po odabiru učesnika i omiljeni ilustrator i umetnik – Mr. Bingo. Nakon programa glavne dvorane, tek će uslediti najava sadržaja druge dvorane festivala s isključivo nacionalnim predavanjima i diskusijama, dodelama nagrada i popratnim sadržajima, koji će, između ostalog, uključivati i nove streaming lokacije, među kojima i mogućnost gledanja predavanja s plaže.

Predsednica Uprave HURA-e i Organizacijskoga odbora festivala Anđela Buljan Šiber zahvalila je svim, novim i starim, članovima DK zajednice: „Dani komunikacija od samog početka su bili poseban festival i ove godine mu se radujemo kao prvog dana. Možda još i više. Konačno ćemo ponovno svi biti na jednom mestu, inspirisani predavanjima i motivisani za nove izazove. Da i drugi vole ovaj festival kao i mi, pokazuje i činjenica da su ljudi strpljivo čekali više od dve godine i nisu povlačili kupljene kotizacije. To poverenje moramo da uzvratimo i budite sigurni da hoćemo – imamo odličan program, očekujemo osvežavajuće i svima korisne razgovore.“ U duhu empatije koju je komunikacijska zajednica uvek rado iskazuje i delima, pozvala je sve koji su u mogućnosti i na donacije UNICEF-u, HURA-inu partneru, koji na terenu pomaže deci Ukrajine.

Više informacija na www.danikomunikacija.com.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!