Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Đorđe Jovanović, Balkan Marketing Manager, Xiaomi Technology rekao je…
Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Pre 10 godina su smartphoni proveli prvih godinu dana na tržištu.. Bili su ubedljivo najmanji učesnik marketinških komunikacija. A danas su za većinu osnovni. Ako uporedimo sa evolucijom drugih kanala tradicionalnog marketinga, možemo reći da se tržište marketinških komunikacija u Srbiji rapidno razvilo i razvija.
Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Činjenica, neko ko nas podseća zašto volimo marketing i drži nas budnim i stalno aktivnim.
Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Nadam se, samo na kutijama za dostavu.
Od 2022. očekujem…
Očekujem da nam ova godina bude „proleće“ posle dve godine „zime“.