Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je danas najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative na tradicionalnom 16. po redu godišnjem „PRijemu“. Za nagrade ove godine, u 12 kategorija, prijavilo se ukupno 66 radova.
U kategoriji PR agencija godine nagrada je pripala agencijama Represent Communications (velika agencija) i Blumen Group (mala i srednja agencija). Pored toga, agencija Represent Communications osvojila je još dva PRiZNANJA u kategorijama: Korporativne komunikacije – mala i srednja preduzeća za projekat „Dijalogom do razumevanja“ i Komunikacija društveno odgovornog poslovanja za projekat ”Domaća inovativnost – globalna primena”. Agenciji New Moment New Ideas Company ove godine, takođe, pripale su dve nagrade u kategorijama PR komunikacija u integrisanim kampanjama i Komunikacija u neprofitnom sektoru.
U kategoriji Korporativne komunikacije – velika preduzeća, članovi stručnog žirija dodeli su nagradu kompaniji Victoria Group za projekat ”Korporativne komunikacije Victoria Group – otvaranje novog pogona Sojaprotein“.
PRiZNANJE u kategoriji Interne komunikacije osvojila je kompanija Delhaize Serbia, dok je u kategoriji Brend PR nagrada pripala agenciji Executive Group za projekat ”Jačanje Doncafe brenda izgradnjom odnosa sa Internet zajednicom”. Agenciji Chapter4 zasluženo je pripalo PRiZNANJE u kategoriji Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji za projekat ”Chapter 4 viralna čestitka”.
Kada su u pitanju Posebna PRiZNANJA, nagrada Izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija ove godine otišla je u ruke Nataši Pavlović Bujas, osnivaču i direktorki agencije Blumen Group. Društvo Srbije za odnose s javnošću dodelilo je i nagradu za najbolji akademski rad „Dr Dragutin Vračar“ Branislavi Jovičić, kao i Posebno PRiZNANJE Žirija „Pioniri komunikacije“ Centru za razvoj dečijih interesovanja – Povratak prirodi.
Vest o dobitnicima PRiZNANJA zapravo nije novost, budući da je juče na Twitter-u „procureo“ spisak nagrađenih, a koji je na svom profilu objavio Nebojša Radović – @eniac. Objavljeni spisak izazvao je burne reakcije PR-ovaca, ali i čitave online zajednice. Nakon nekog vremena oglasilo se i Društvo Srbije za odnose s javnošću koje je na svojoj Facebook stranici objavilo kratko saopštenje u kome se, između ostalog, navodi da objavljeni spisak nije zvanični dokument DSOJ, dok je spisak dobitnika ubrzo skinut sa interneta, a @eniac obrisao svoje tvitove.
Istina je da sam sklonio tvitove ali pre svega jer nisam hteo da povredim nikog u celom procesu. Pogotovu sto su bili optuzeni neki moji dragi prijatelji da su mi dali spisak što uopšte nije tačno. Spisak je kružio gradom u poslednjih nekoliko dana ali ga niko nije javno objavio pre mene. I zato je malo licemerno optuživati bilo koga. Cestitke pobednicima a i jedna i druga strana ce nadam se izvuci neke zakljucke iz celog desavanja. Meni je zao ako sam ikoga povredio ili uvredio ovim postupkom ali zaista nisu postojale krajnje namere.