Po rezultatima Global 500 istraživanja, Ferari je, pomalo iznenađujuće, najmoćniji brend na svetu ispred giganata kao što su Google i Coca Cola. Propinjući konj iz Italije je osvojio prvo mesto u kategoriji snage brenda, dok je u kategoriji sveukupne vrednosti brenda ubedljivo prvo mesto odneo Apple.
Pri procenjivanju snage brenda u obzir su izeti parametri poput prosečnog prihoda od svake mušterije, sredstva potrošena na marketing, lojalnost mušterija itd, po kojima je Ferari, među 500 drugih kompanija izbio na sam vrh liste. Sa druge strane, kada je reč o ukupnoj vrednosti brenda, sa “samo” 3.6 milijardi dolara, Ferari predstavlja čist prosek.
– Uvek je zadovoljstvo biti prvi na listama, pogotovo kada su u konkurenciji neke od najpoznatijih kompanija na svetu – rekao je predsednik Ferarija, Luka di Montecemolo.
Pet najmoćnijih brendova:
1) Ferari
2) Google
3) Coca-Cola
4) PwC
5) Hermes
Pet najvrednijih brendova:
1) Apple – $87.3
2) Samsung – $58.8
3) Google – $52.1
4) Microsoft – $45.5
5) Volmart – $42.3
*vrednost izražena u milijardama dolara
Izvor: Kamatica