Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kinezi cenzurisali novi film o Bondu i reklame

SVET – Poslednji film o tajnom agentu 007 „Skajfol”, u režiji Britanca Sema Mendesa, u kineske bioskope je stigao kraći za nekoliko scena i sa izmenjenim prevodom dijaloga glavnih junaka. Kina je poznata po cenzuri skoro svega što dolazi sa Zapada, pa se tako i novi film o Džejmsu Bondu našao na udaru „zaštitnika nacionalnih i moralnih interesa Kineza”. Zbog neprimerenog sadržaja za tamošnje vlasti, nekoliko scena neće biti prikazano Kinezima, a uz to i prevod pojedinih dijaloga u potpunosti je izmenjen, pa često i nema veze sa replikama koje su izrečene, piše „Holivud reporter”.
Jedna od izbačenih scena je ona koja je snimljena u Šangaju, gde francuski plaćenik ubija kineskog čuvara dok se priprema za atentat, kao i cela scena o mučenju negativca Raula Silve (igra ga Havijer Bardem) od strane kineskih vlasti. Studio „Soni” je odbio da komentariše cenzuru što i ne čudi, jer je novi film o Bondu samo još jedan u nizu filmova koji su jedino u Kini cenzurisani.
Inače, kinesko regulatorno telo za javnu radio-difuziju je zabranilo 55 reklama za savetodavne usluge i televizijsku prodaju koje su svojim sadržajem kršile važeće propise. Državna administracija za radio, film i televiziju (SARFT) je izdala cirkularno pismo u kome navodi da su reklame koje su nedavno emitovane za vreme pojedinih televizijskih programa, svojim sadržajem prekršile propise SARFT-a.
Jedna od zabranjenih je reklama za sat u kojoj je upotrebljeno ime bivšeg kancelara Mao Cedunga, što se kosi sa propisom SARFTA koji zabranjuje korišćenje imena vođa države u reklamne svrhe. Druge reklame, za sredstva za mršavljenje i za uvećanje grudi, zabranjene su zbog sadržaja koji može da dovede potrošače u zabludu. Autori emisija namenjenih TV prodaji kritikovani su zbog obmane, između ostalih i zbog prodaje lažnih ili bezvrednih proizvoda.

Izvor: Politika
Autor: R.S.

 

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!