today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kinezi cenzurisali novi film o Bondu i reklame

SVET – Poslednji film o tajnom agentu 007 „Skajfol”, u režiji Britanca Sema Mendesa, u kineske bioskope je stigao kraći za nekoliko scena i sa izmenjenim prevodom dijaloga glavnih junaka. Kina je poznata po cenzuri skoro svega što dolazi sa Zapada, pa se tako i novi film o Džejmsu Bondu našao na udaru „zaštitnika nacionalnih i moralnih interesa Kineza”. Zbog neprimerenog sadržaja za tamošnje vlasti, nekoliko scena neće biti prikazano Kinezima, a uz to i prevod pojedinih dijaloga u potpunosti je izmenjen, pa često i nema veze sa replikama koje su izrečene, piše „Holivud reporter”.
Jedna od izbačenih scena je ona koja je snimljena u Šangaju, gde francuski plaćenik ubija kineskog čuvara dok se priprema za atentat, kao i cela scena o mučenju negativca Raula Silve (igra ga Havijer Bardem) od strane kineskih vlasti. Studio „Soni” je odbio da komentariše cenzuru što i ne čudi, jer je novi film o Bondu samo još jedan u nizu filmova koji su jedino u Kini cenzurisani.
Inače, kinesko regulatorno telo za javnu radio-difuziju je zabranilo 55 reklama za savetodavne usluge i televizijsku prodaju koje su svojim sadržajem kršile važeće propise. Državna administracija za radio, film i televiziju (SARFT) je izdala cirkularno pismo u kome navodi da su reklame koje su nedavno emitovane za vreme pojedinih televizijskih programa, svojim sadržajem prekršile propise SARFT-a.
Jedna od zabranjenih je reklama za sat u kojoj je upotrebljeno ime bivšeg kancelara Mao Cedunga, što se kosi sa propisom SARFTA koji zabranjuje korišćenje imena vođa države u reklamne svrhe. Druge reklame, za sredstva za mršavljenje i za uvećanje grudi, zabranjene su zbog sadržaja koji može da dovede potrošače u zabludu. Autori emisija namenjenih TV prodaji kritikovani su zbog obmane, između ostalih i zbog prodaje lažnih ili bezvrednih proizvoda.

Izvor: Politika
Autor: R.S.

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!