Po oceni stručnog žirija časopisa TABOO, u okviru konkursa Snaga kreativnosti, za najbolji i najzapaženiji TV spot u prvoj polovini godine, za mesec maj, proglašen je „Jelen Strong“, saopštila je Apatinska pivara.
„Izuzetno smo ponosni na ovo priznanje, jer je naš cilj da budemo najbolji u svemu što radimo. Uz vrhunski kvalitet naših proizvoda podrazumeva se i odlična komunikacija ka našim potrošačima”, izjavio je Slobodan Srećković, direktor marketinga Apatinske pivare.
Nagrađeni TV spot Apatinske pivare nastao je u želji da se na zanimljiv način kroz lik jelena, kao simbol jačine, muževnosti i slobode predstavi Jelen Strong. Jelen kao glavni „akter“ spota u prirodnom okruženju na najbolji način pokazuje snagu brenda. Jelen Pivo je nosilac niza najviših priznanja za kvalitet i omiljeni pivski brend u regionu, a ovim priznajem za reklamni spot potvrđuje svoju lidersku poziciju na domaćem tržištu.