Via Media već drugu godinu zaredom organizuje Branding konferenciju, tako će se i ovoga 15. juna u Hotelu Europa u Sarajevu susresti najveći regionalni stručnjaci iz oblasti brandinga i predstavnici najvećih kompanija u regiji. Sve je spremno za veliki događaj, a svoj dolazak na mesto razmene iskustva i znanja iz oblasti brandinga potvrdile su najveće regionalne kompanije među kojima su: Coca Cola, Dukat, Jaffa, Vispak, Beohemija, Klas, Henkel, Gfk, Konzum, Pfizer, Adidas, HTC, UniCredit banka, Bellisima, Lutrija BiH, Imperial Tobacco, Stock BiH…
Govoriće se o temama poput: „Šta čini brand kod, a šta brand kor?“, „Usponi i padovi brandova“, „Povećanje prodaje i borba za poziciju na policama“, „Kada re-brandirati, a kada ugasiti brand?“
Druga branding konferencija će omogućiti privrednicima da bolje upoznaju vlastiti brand i predvide potrebe kupaca, da uhvate korak sa društvenim medijima i spremno dočekaju buduće izazove. Na Branding konferenciji, Via Media u saradnji sa Media Res promoviše knjigu „Tajna javnog nastupa“ uglednog američkog trenera za nastupe i odnose sa medijima TJ Walkera. Zanimljivo je da je ovaj ekspert za komunikacije pripremao Baracka Obamu na prošlim američkim izborima. Za Branding konferenciju je potvrdio svoje uključivanje putem video linka u panel diskusiju.
Treba napomenuti da kotizacija po jednom učesniku iznosi simboličnih 100 KM. Za prijave koje stignu posle 10. juna kotizacija će iznositi 230 KM po učesniku. Svi zainteresovani koji žele da prisustvuju Branding konferenciji mogu se prijaviti putem web stranice www.brandingkonferencija.com.
Izvor: Media Marketing