Pepsi je u partnerstvu sa Twitterom dogovorio kampanju na 52 nedelje pod nazivom „Live for Now“. Partnerstvo pod nazivom Live for Now Music koristi video, live streaming i originalni sadržaj kao alat za ciljanje svoje publike. „To je najveća inicijativa koju su marketinški stručnjaci kompanije Pepsi učinili sa Twitterom do sada“, rekao je Adam Bain, Twitter potpredsednik.
Pepsi će organizirati pop-up koncerte, koji će biti najavljeni na Twitteru dve nedelje unapred, saopštila je ova kompanija. Koncerti će se održavati u malim mestima diljem SAD-a počevši od kraja juna i biće uživo prenošeni na platformi. Twitter korisnici će, takođe, moći da glasaju za pesme koje žele slušati na koncertima.
MTV, takođe, koristi Twitter za uzimanje glasova za godišnji Movie Awards po prvi put ove godine. MTV želi poboljšati svoju društvenu interakciju sa fanovima, a brend svoju digitalnu strategiju naziva „pripovedanje bez granica“.
Izvor: Media Marketing