Luštica Bay je ovog leta bila jedna od omiljenih destinacija svih koji su želeli da sa sobom ponesu nezaboravne uspomene sa odmora u Crnoj Gori.
Agencija M2Communications je u saradnji sa Lušticom Bay, luksuznim naseljem i marinom, kreativno osmislila i realizovala događaj „The Lightwave“ u trajanju od mesec dana. Tokom celog avgusta, gosti Luštice mogli su da prisustvuju svetlosnom spektaklu koji je projektovan sa svetionika i lukobrana marine pretvarajući naselje u svetlosnu pozornicu. Pored svetlosnih ekefata, dužinom cele promenade postavljene su „photo op“ instalacije poput anđeoskih krila, svetlosnih „gnezda“ i brodića u čuvenoj pećini na ulazu u marinu koji su upotpunili ceo doživljaj.
Povodom realizacije Lightwave projekta, Slobodan Stefanović, Head of Event & Production M2Communications, rekao je: „Luštica Bay je i ove godine pred nas postavila potpuno nov kreativni izazov. Želeli smo da stvorimo do sada neviđeno iskustvo za sve koji su se našli u Luštici tokom avgusta ali i za one koji su putem društvenih mreža mogli da osete barem deo atmosfere u ovom biseru crnogorskog primorja. Trudili smo se da svaki aspekt „The Lightwave“ festivala ostavi poseban utisak na posmatrača.“
Produkcijska kuća NEO – New Entertainment Office, kreirala je aftervideo sa zvaničnog otvaranja festivala. Kadrovi svetlosnih efekata i raskošnog vatrometa snimljeni su „racing“ dronom iz do sada neviđenih uglova.