Konferencija o marketingu brendova u sektoru robe široke potrošnje FMCG Brand Forum biće održana 1. i 2. juna u online formatu, u organizaciji InStore magazina.
Konferencija će i ove godine okupiti učesnike iz domaćih i regionalnih kompanija na pozicijama direktora, direktora marketinga, menadžera marketinga, brend menadžera i menadžera kategorija u ritejl sektoru i sektoru robe široke potrošnje, kao i agencije, finansijske stručnjake, konsultante i prateću industriju.
Neki od potvrđenih govornika su Vadim Khetsuriani, konsultant, Retail Cities, Moskva, Rusija; Jelena Mitrović, direktorka Sektora In Store komunikacija, područje marketinga, Mercator S; Momčilo Radovanović, relationship management, Google; Gorana Risteski, Media Researcher i TikTok Lead, DIRECT MEDIA United Solutions; Dominik Mattes, Director of Marketing & Innovation, Kotany Austria; Bryan Roberts, retail & shopper consultant, Shopfloor Insights, Velika Britanija; Nikolina Popović, kreativni direktor, OHI Leo Burnett Oman i mnogi drugi.
Kotizacije su beplatne.
Kompletan pregled tema i učesnika dostupan je na stranici www.fmcg-brandforum.com