SVET – Na Forbsovoj listi TOP 100 najvrednijih brendova, u odnosu na prošlu godinu, situacija na vrhu liste je nepromenjena. Apple je i dalje nadmoćan, sa vrednošću brenda od 241 milijarde dolara. Na drugom mestu nalazi se Google sa zabeleženim rastom od 24%, dok je treće mesto zauzeo Microsoft sa rastom vrednosti breda za 30%.
Na četvrtom mestu ove godine je Amazon sa rastom od 40% u odnosu na prošlu godinu, a na petom Facebook sa zabeleženim padom vrednosti brenda za 21%.
Iako je Apple nedostižni vladar na ovoj listi, titula „zvezde“ pripala je drugoj kompaniji. Netflix nezaustavljivo juriša prema samom vrhu liste, sa rastom od 72% u odnosu na prethodnu godinu, odnosno 26,7 milijardi dolara vrednosti brenda.
Analiza aktualne lestvice pokazuje da su na njoj kompanije iz 16 zemalja, a zastupljeno je ukupno 19 industrijskih grana. Amerika očekivano dominira, na listu su 52 brenda iz USA. Tehnološki brendovi su u prednosti, uključujući i prva tri mesta.
Celu listu pogledajte OVDE.