Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Proglašeni dobitnici 13. Virtus nagrade!

Trag fondacija trinaestu godinu zaredom dodelila je VIRTUS nagrade za filantropiju kompanijama, malim i srednjim preduzećima i pojedincima, s ciljem da se oda priznanje i javno istaknu kompanije i pojedinačni darodavci koji na strateški način podržavaju razvoj zajednica i tako daju najbolji primer drugima.

Dobitnik Glavne nagrade za doprinos na nacionalnom nivou je kompanija Mastercard Europe SA Beograd za donaciju 250.000 evra organizaciji NURDOR za izgradnju Roditeljske kuće u Beogradu, podršku ženskom preduzetništvu i zdravstvenoj zaštiti u Srbiji. Kompanija Eurobank a.d. Beograd je dobila nagradu za doprinos lokalnoj zajednici u kojoj kompanija posluje dok je nagrada za dugoročno partnerstvo između poslovnog i neprofitnog sektora pripala kompaniji Telenor d.o.o.

Porodično preduzeće Inter-mehanika d.o.o. iz Smedereva dobitnik je nagrade u kategoriji malo i srednje preduzeće, dok je nagrada za individualni doprinos filantropiji pripala Tamari Klarić i Bogdanu Stevanoviću iz Beograda, koji su u okviru akcije humanitarnog pešačenja „Pruži korak“ prikupili sredstva za izgradnju nove Roditeljske kuće u Beogradu.

Dobitnici specijalnih nagrada su: dm drogerie markt d.o.o. Beograd za najinovativniji projekat, AVON Cosmetics SCG d.o.o. za doprinos rodnoj ravnopravnosti, Marko Čikarić, mladi učitelj iz Prokuplja, za individualni doprinos razvoju lokalne zajednice, Milinka Ivanović, medicinska sestra u penziji iz Kruševca, za podršku deci iz ranjivih kategorija društva i Matea Balani, devetogodišnjakinja iz Zrenjanina, za mladu filantropkinju.

Kroz VIRTUS nagradu, ustanovljenu 2007. godine, Trag fondacija već 13 godina promoviše filantropiju u našoj zemlji i podstiče sve veći broj kompanija i pojedinaca da se uključi u programe i inicijative za opšte dobro. Odličan odziv prijavljenih svake godine, posebno prijavljenih pojedinaca, pokazuje da se građani iz godine u godinu sve više uključuju u filantropske akcije. Za građanima sledi korporativni sektor, koji se ističe svojim strategijama i doniranjem, ne samo novca, već i robe, usluga, vremena i znanja.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!