today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako brendovi mogu pronaći smislene uloge u svetu okrenutom naglavačke?

Kako će se uloga brendova u svetu promeniti posle Covid-19?

I&F Grupa veruje da će potrošači u doglednoj budućnosti naglavačke okrenuti Maslovljevu hijerarhiju potreba i usredsrediti se na ono najosnovnije – hranu, porodicu, sigurnost i bezbednost.

Uspeh je zagarantovan brendovima koji odgovore na ovu izmenu fokusa, ili se mogu preusmeriti tako da na nju odgovore, i pronađu svoju značajnu ulogu u životima ljudi.

Prezentacija se nalazi na LINKU

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!