today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

KAKTUS Talents: Da bi neko bio uspešan u marketingu mora da ima široko obrazovanje…

Povodom raspisanog konkursa za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents Award (powered by Mastercard), pitali smo članove žirija – da li je talenat presudan za uspeh i kako motivisati mlade da ostanu u struci. Olivera Nikodijević, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE, Apatinska pivara, rekla je…

Koje vrste znanja i veština su danas potrebne mladima koji žele da uđu u svet marketinga? Da li je talenat presudan za uspeh?
Talenat nikada ni u čemu nije presudan. Naravno da puno znači i da je dobro imati ga, ali bez ozbiljne posvećenosti i rada od uspeha nema ništa. Koliko god da je neko talentovan. Kako u svemu ostalom, tako i u marketingu. Osim toga, pitanje je šta bi talenat bio u domenu marketinga. To je jedna izuzetno raznovrsna i složena delatnost, koja sama po sebi zahteva da svako ko ima neke veze sa njom poseduje i brojne talente (ne samo jedan), vrlo raznovrsno znanje i izgrađene veštine.

Da bi neko bio uspešan u marketingu mora da ima široko obrazovanje, da bude radoznao i spreman da neprekidno uči, da je kreativan, da je na “ti” sa brojkama a pod tim mislim na statistiku i finansijski menadžment, da dobro poznaje prodaju i tržište, da je u toku sa svim trendovima u domenu komunikacije i komunikacionih kanala, da je sposoban da ima “helicopter view” ali i da uđe u “sitna crevca”…. I tako dalje…. Svaki dan se pojavi nešto novo što mora da sagleda, usvoji i primeni. Pre drugih. I bolje od drugih.

Kako privući mlade talente u struku, a kako ih motivisati da u njoj ostanu?
Mladi danas hoće sve, i to hoće odmah. Za marketing je potrebno vreme. Potrebno je da se nataloži iskustvo da bi mogle da se donose relevantne odluke. Uvek ih je lako privući jer veruju da je to posao u kome će njihova kreativnost i pamet doći do izražaja. I da će napredovati brzo. Kada shvate da to nije samo svet boja, već da ima i puno pešačkog operativnog posla, neki i odustanu. Ne bih rekla da ih ima mnogo, jer je marketing zarazan. Uvuče se u osobu, i ne izlazi lako.
Velika motivacija za ostanak je svaki uspeh koji postignu i za koji dobiju priznanje, svaki trening na koji su otišli i koji su doživeli kao ulaganje u njihov lično razvoj, svaki marketinški skup na kome učestvuju. Kao što je KAKTUS. Da se sretnu i prepoznaju sa mladima koji su na početku, kao i oni, kao i sa onim starijim uspešnim marketinškim poslenicima od kojih mogu mnogo da nauče i koji mogu da im pokažu dokle zapravo mogu da stignu jednog dana. Na kraju dana, važno je i koliko su finansijski nagrađeni za to što rade.

*********

U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata, 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, Marketing mreža, u saradnji sa kompanijom Mastercard, po prvi put ove godine, organizuje takmičenje mladih talenata – KAKTUS Talents.

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.

Više informacija pronađite na sajtu https://kaktus.rs/dan-talenata/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!