today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svetski trendovi i u srpskim prodavnicama

Život je sve brži, a vremena je sve manje. Zato se trgovci godinama unazad trude da potrošačima olakšaju proces kupovine i učine ih zadovoljnijim. Na primer, odabrane Sefora (Sephora) radnje na Novom Zelandu kupcima nude mogućnost da biraju između crne i crvene korpe, i na taj način prodavcima daju „signalˮ da li im je potrebna pomoć prilikom kupovine.

Kada je u pitanju maloprodaja robe široke potrošnje, najsnažniji trend u svetu, a i kod nas, je digitalizacija trgovine. Kompanija Mercator-S, u okviru koje posluju IDEA prodavnice, Roda marketi i Mercator hipermarketi, još 2010. godine uvela je Tik-Tak kase na kojima je i danas moguće samostalno obaviti plaćanje i izbeći čekanje u redu. U trenutku kada je ta inovacija došla kod nas, Srbija je bila 11. zemlja u svetu u kojoj su potrošači mogli da kupuju na tim potpuno robotizovanim kasama.

Digitaliazcija trgovine istog trenutka naišla je na odlične reakcije potrošača u Srbiji, pa su ubrzo uvedene i druge inovacije kao što su IDEA Online prodavnice, u Beogradu i Novom Sadu, i Super Kartica, koja je najveći multilojalti program u Srbiji, jer u ovom trenutku ima više od 1.100.000 članova.

Jedna od poslednjih inovacija u polju digitalizacije maloprodaje u Srbiji je „Sken za tren”. To je usluga koja potrošačima omogućava da posebnim „gedžetomˮ sami skeniraju proizvode tokom kupovine, i na kraju samo obave plaćanje. Interaktivni „touch pointsˮ pruža potrošačima informacije o proizvodima u realnom vremenu, pregled ušteda, praćenje iznosa kupovina, i na taj način im omogućava da donose bolje odluke u kupovini. Rezultati pokazuju da je potrošačka korpa kod ovakvih kupovina dva puta veća od prosečne, što dovoljno govori o zadovoljstvu kupaca.

Ako ste ljubitelj savremenih tehnologija, i želite da uštedite vreme u kupovini, pravi je trenutak da probate neku od inovacija koje su vam na raspolaganju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!