Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Cela struka nema dobru reputaciju zbog – ljudi!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Marinom Grihović, direktorkom PR agencije Headline i digitalne agencije Dkit.

„Poverenje se, pre svega, gradi kroz dugoročne i iskrene odnose između svih partnerskih strana. Mislim da nema velike razlike između privatnih i „pravnih“ odnosa, posebno u okruženju ljudi koji se bave komunikacijama. Mi bi trebalo da imamo urođen (ili stačen) osećaj da prepoznamo kvalitet i istinu i da se na osnovu toga prepoznamo i napravimo zajednički neku dobru priču. Ili da budem konkretna – poverenje možemo da imamo u ljude i sistem poslovanja koji su izgradili oko sebe.

Što se tiče reputacije struke, biću još konkretnija u ovom odgovoru zašto cela struka nema dobru reputaciju – zbog LJUDI. Kolege će znati o čemu pričam, a ako se neki i prepoznaju, ja im tu ne mogu ništa.“

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,67 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!